У роботі розглядаються теоретичні аспекти маркетингових комунікацій некомерційного підприємства.
Проаналізовано маркетингову діяльність та надана характеристика комплексу маркетингу комунального неприбуткового підприємства «Міська лікарня № 5» Одеської міської ради.
Запропоновано рекомендації щодо вдосконалення маркетингових комунікацій комунального некомерційного підприємства «Міська лікарня №5» Одеської міської ради та соціально ефективні фактори маркетингу зростання некомерційного підприємства.
The work deals with the theoretical aspects of marketing communications of a non-commercial enterprise.
The marketing activity is analyzed and the characteristics of the marketing complex of the municipal non-profit enterprise "City Hospital No. 5" of the Odesa City Council are given.
Recommendations for improving marketing communications of the municipal non-profit enterprise "City Hospital No. 5" of the Odesa City Council and socially effective marketing factors for the growth of the non-profit enterprise are offered.