У роботі розглядаються теоретичні основи та аналіз збутової діяльності та шляхи її удосконалення на ФГ «АГРО - ВІВА».
Визначено сутність збутової діяльності підприємства, розглянуто особливості управління збутовою діяльністю на підприємстві. Проаналізовано фактори впливу на збутову діяльність ФГ «АГРО - ВІВА», проведено оцінку ефективності збутової діяльності даного підприємства.
Запропоновано шляхи удосконалення збутової діяльності ФГ «АГРО - ВІВА» за допомогою напрямів покращення збутової діяльності підприємства.
The paper examines the theoretical foundations and analysis of sales activities and ways of improving them at «AGRO-VIVA» FG.
The essence of the sales activity of the enterprise is defined, the peculiarities of management of sales activities at the enterprise are considered. Factors influencing the sales activity of «AGRO-VIVA» FG were analyzed, and the effectiveness of the sales activity of this enterprise was evaluated.
Ways to improve sales activity of FG «AGRO-VIVA» with the help of directions for improving the company's sales activity are proposed.