00 DSpace/Manakin Repository

Особливості маркетингової діяльності на ринку фінансових послуг (на прикладі ТОВ «ФК СОНАТА ФІНАНС»)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сочієнков, І.М.
dc.date.accessioned 2023-08-29T07:22:48Z
dc.date.available 2023-08-29T07:22:48Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Сосновська, Надiя Олегiвна Маркетинг пiдприємств сфери послуг на прикладi ТОВ "Антарес-2020": квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг" / Надiя Олегiвна Сосновська ; наук. кер. Кристина Iгорiвна Тарасова. - ОНЕУ, 2023. - 91 c. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/2023Sochinenkov.pdf
dc.description ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче en_US
dc.description.abstract У роботі досліджено теоретико – методичні аспекти організації маркетингової діяльності компаній, у тому числі на ринку фінансових послуг, розкрито питання управління маркетинговою діяльністю компанії, визначені особливості маркетингової діяльності компанії на ринку фінансових транспортних послуг. Надано організаційно-економічну характеристику ТОВ «ФК СОНАТА ФІНАНС», проаналізовано маркетингове середовище компанії; досліджено комплекс маркетингу ТОВ «ФК СОНАТА ФІНАНС». Було надано рекомендації щодо шляхів удосконалення маркетингової діяльності ТОВ «ФК СОНАТА ФІНАНС»: продовжувати ведення збалансованої політики в компанії, удосконалення роботи з клієнтами, автоматизації процесів щодо вимог законодавства, а також створення системи мотивації робітників, розширення сегментних груп клієнтів та зосередитися на розширенні свого впливу в регіонах та постійному пошуку ринкових можливостей. Запропоновано SEO - просування, оптимізацію сайту та просування контекстної та таргетингової реклами. Рекомендовано створити додаткову штатну одиницю маркетолога для покращення інтернет маркетингу. en_US
dc.description.abstract The robot has achieved the theoretical and methodological aspects of the organization of the marketing activity of the company, including on the market of financial services, the distribution of nutrition management of the marketing activity of the company, and the special features of the marketing activity of the company on the financial services market. transport services. The organizational and economic characteristics of LLC "FC SONATA FINANCE" were given, the marketing environment of the company was analyzed; the marketing complex of TOV "FC SONATA FINANCE" was completed. Recommendations were made on how to improve the marketing activities of TOV "FC SONATA FINANS": to continue maintaining a balanced policy in the company, improving work with customers, automating processes through legislation, as well as the creation of a system of motivation for employees, the expansion of segment groups of clients and the focus on expanding their input in the regions and to the constant search for market opportunities. SEO is approved - pushing, optimizing the site and pushing contextual and targeting advertising. It is recommended to create an additional staff of a marketer to improve Internet marketing.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject маркетинг en_US
dc.subject комплекс маркетингу en_US
dc.subject маркетингова діяльність en_US
dc.subject сегменти ринку en_US
dc.subject цільовий сегмент en_US
dc.subject фінансовий ринок en_US
dc.subject marketing en_US
dc.subject marketing mix en_US
dc.subject marketing activities en_US
dc.subject market segments en_US
dc.title Особливості маркетингової діяльності на ринку фінансових послуг (на прикладі ТОВ «ФК СОНАТА ФІНАНС») en_US
dc.title.alternative Peculiarities of marketing activities in the market of financial services (on the basis of TOV "FC SONATA FINANS en_US
dc.type Diplomas en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу