00 DSpace/Manakin Repository

Підвищення конкурентоспроможності підприємства (на прикладі ТОВ «Агроком»)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Старосвітська, К.О.
dc.date.accessioned 2023-08-29T11:45:05Z
dc.date.available 2023-08-29T11:45:05Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Старосвітська К.О. Пiдвищення конкурентоспроможностi пiдприємства на прикладi ТОВ "Агроком": квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг" / Катерина Олександрiвна Старосвiтська; наук. кер. Наталiя Олександрiвна Кухарська. - ОНЕУ, 2023. - 88 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/2023Starostinskaya.pdf
dc.description ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче en_US
dc.description.abstract У роботі визначено теоретичні аспекти конкурентоспроможності підприємства як економічної категорії, розкрито сутність поняття «конкурентоспроможність», проаналізовані фактори впливу на конкурентоспроможність підприємства та розкрито маркетинговий аспект забезпечення конкурентних переваг промислового підприємства. Надано організаційно-економічну характеристику ТОВ «Агроком»; проаналізовано маркетингове середовище підприємства; досліджено комплекс маркетингу ТОВ «Агроком» та визначено рівень конкурентоспроможності підприємства. Надано пропозиції щодо вдосконалення комунікативної політики ТОВ «Агроком»; розроблено рекомендації впровадження у виробництво нового виду продукції в рамках удосконалення товарної політики ТОВ «Агроком» в контексті підвищення конкурентоспроможності компанії. en_US
dc.description.abstract The work defines the theoretical aspects of the competitiveness of the enterprise as an economic category, reveals the essence of the concept of "competitiveness", analyzes the factors affecting the competitiveness of the enterprise, and reveals the marketing aspect of ensuring the competitive advantages of the industrial enterprise. The organizational and economic characteristics of "Agrocom" LLC are provided; the marketing environment of the enterprise was analyzed; the marketing complex of "Agrocom" LLC was investigated and the level of competitiveness of the enterprise was determined. Proposals for improving the communication policy of "Agrocom" LLC were provided; recommendations for the introduction of a new type of product into production were developed as part of the improvement of the product policy of Agrocom LLC in the context of increasing the company's competitiveness.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject конкурентоспроможність en_US
dc.subject хлібозавод en_US
dc.subject товарна політика en_US
dc.subject комунікативна політика en_US
dc.subject competitiveness en_US
dc.subject bakery en_US
dc.subject product policy en_US
dc.subject communication policy en_US
dc.title Підвищення конкурентоспроможності підприємства (на прикладі ТОВ «Агроком») en_US
dc.title.alternative Increasing the competitiveness of the enterprise (on the example of "Agrocom" LLC) en_US
dc.type Diplomas en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу