DSpace Repository

Сталий розвиток та етичні практики в індустрії моди: дослідження споживчого ставлення та намірів купувати на прикладі LM STUDIO GmbH

Show simple item record

dc.contributor.author Трубникова, В.В.
dc.date.accessioned 2023-08-30T06:25:39Z
dc.date.available 2023-08-30T06:25:39Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Трубникова В.В. Сталий розвиток та етичнi практики в iндустрiї моди: дослiдження споживчого ставлення та намiрiв купувати на прикладi LM STUDIO GmbH: квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг" / Валерiя Вiталiївна Трубникова; наук. кер. Iнна Володимирiвна Познанська. - ОНЕУ, 2023. - 59 c. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/2023Trubnikova.pdf
dc.description ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче en_US
dc.description.abstract Кваліфікаційна робота складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел. Об’єктом дослідження є сталий розвиток та етичні практики в індустрії моди. Предметом дослідження є науково-практичні питання впровадження сталих та етичних практик в індустрії моди на прикладі LM STUDIO GmbH. Метою роботи є генерація шляхів розвитку сталих та етичних практик ювелірного бренду LM STUDIO GmbH. У роботі було розглянуто поняття сталий розвиток та етичні практики, висвітлені інструменти впровадження сталих та етичних практик в індустрії моди та наведено дослідження сталого розвитку в індустрії моди. Досліджено діяльність LM STUDIO GmbH. За результатами дослідження сформульована доцільність впровадження пропозицій щодо удосконалення сталого розвитку та етичних практик ювелірного бренду LM STUDIO GmbH. Проаналізована ефективність, враховуючи прибуток та витрати на впровадження заходів.. en_US
dc.description.abstract The qualification work consists of an introduction, three sections, conclusions, and a list of references. The object of the study is sustainability and ethical practices in the fashion industry. The subject of the study is scientific and practical issues of implementing sustainable and ethical practices in the fashion industry using the example of LM STUDIO GmbH. The purpose of the work is to generate ways for the development of sustainable and ethical practices for the jewelry brand LM STUDIO GmbH. The work explores the concepts of sustainability and ethical practices, highlights the tools for implementing sustainable and ethical practices in the fashion industry, and presents research on sustainable development in the fashion industry. The activities of LM STUDIO GmbH are examined. Based on the research results, the feasibility of implementing proposals for improving sustainability and ethical practices of the jewelry brand LM STUDIO GmbH is formulated. The effectiveness is analyzed, taking into account the profit and costs of implementing measures.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject сталий розвиток en_US
dc.subject етичні практики en_US
dc.subject індустрія моди en_US
dc.subject LM STUDIO GmbH en_US
dc.subject дослідження споживчого ставлення en_US
dc.subject sustainable development en_US
dc.subject ethical practices en_US
dc.subject fashion industry en_US
dc.subject consumer attitude research en_US
dc.title Сталий розвиток та етичні практики в індустрії моди: дослідження споживчого ставлення та намірів купувати на прикладі LM STUDIO GmbH en_US
dc.title.alternative Sustainability and ethical practices in the fashion industry: A study of consumer attitudes and purchase intentions using the example of LM STUDIO GmbH en_US
dc.type Diplomas en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account