DSpace Repository

Комунікаційна політика промислового підприємства на прикладі ТОВ «Телекарт-Прилад»

Show simple item record

dc.contributor.author Шевченко, А.І.
dc.date.accessioned 2023-08-30T06:55:08Z
dc.date.available 2023-08-30T06:55:08Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Шевченко А.І. Комунiкацiйна полiтика промислового пiдприємства на прикладi ТОВ "Телекарт- Прилад": квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг" / Анастасiя Iгорiвна Шевченко; наук. кер. Кристина Iгорiвна Тарасова. - ОНЕУ, 2023. - 81 с.
dc.identifier.uri http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16580
dc.description ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче en_US
dc.description.abstract У роботі розглядаються теоретичні аспекти та особливості комунікаційної політики промислового підприємства ТОВ «Телекарт-Прилад». Визначено особливості комунікаційної політики промислового підприємства, розглянутий процес створення та розвитку промислової комунікації. Проаналізовано динаміку основних показників діяльності ТОВ «Телекарт-Прилад», його рентабельність та ліквідність. Здійснено опис продукції підприємства, визначено його цінову політику та встановлені основні знижки, виявлені канали розподілу продукції, детально описані та проаналізовані елементи комунікаційної політики. Запропоновано напрямки поліпшення маркетингових комунікацій ТОВ «Телекарт-Прилад» за допомогою просування в мережі Інтернет та участі у виставкових заходах. en_US
dc.description.abstract The paper examines the theoretical aspects and features of the communication policy of the industrial enterprise "Telekart-Prylad" LLC. The peculiarities of the communication policy of the industrial enterprise are determined, the process of creation and development of industrial communication is considered. The dynamics of the main activity indicators of "Telekart-Prylad" LLC, its profitability and liquidity were analyzed. A description of the company's products was carried out, its price policy was determined and the main discounts were established, product distribution channels were identified, and the elements of the communication policy were described and analyzed in detail. Directions for improving marketing communications of "Telekart-Prylad" LLC through promotion on the Internet and participation in exhibition events are proposed
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject маркетингові комунікації en_US
dc.subject реклама en_US
dc.subject інтернет-просування en_US
dc.subject виставка en_US
dc.subject комунікаційна політика en_US
dc.subject marketing communications en_US
dc.subject advertising en_US
dc.subject Internet promotion en_US
dc.subject exhibition en_US
dc.subject communication policy en_US
dc.title Комунікаційна політика промислового підприємства на прикладі ТОВ «Телекарт-Прилад» en_US
dc.title.alternative Communication policy of an industrial enterprise on the example of Telekart-Prylad LLC en_US
dc.type Diplomas en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account