У роботі розглядаються теоретичні аспекти конкурентних відносин у сфері
ресторанного господарства, розкрито сутність поняття «конкурентоспроможність
персоналу» стосовно сфери ресторанних послуг. Наведено критерії та показники оцінки
конкурентоспроможності працівників ресторанного сервісу.
Проаналізовано господарську діяльність ресторану «Тбілісо» та роботу з персоналом,
яку запроваджено у даному закладі. Здійснено аналіз механізму управління персоналом та
конкурентоспроможності окремих категорій працівників з використанням критеріїв
міжнародних та національних стандартів.
Здійснено оцінку конкурентоспроможності персоналу підприємства методом
визначення відхилень від еталону, а також шляхом розрахунку відповідного комплексного
показника у закладі ресторанного господарства.
The paper examines the theoretical aspects of competitive relations in the field of restaurant
business, reveals the essence of the concept of "staff competitiveness" in relation to the field of
restaurant services. The criteria and indicators for assessing the competitiveness of restaurant
service workers are given.
The economic activity of the Tbilisi restaurant and the work with the personnel implemented
in this establishment were analyzed. An analysis of the personnel management mechanism and the
competitiveness of certain categories of employees was carried out using the criteria of international
and national standards.
The assessment of the competitiveness of the company's personnel was carried out by the
method of determining deviations from the standard, as well as by calculating the corresponding
complex indicator in the restaurant industry.