DSpace Repository

Особливості розвитку шопінг-туризму і його досвід для України

Show simple item record

dc.contributor.author Григорович, К.В.
dc.date.accessioned 2023-09-15T06:35:04Z
dc.date.available 2023-09-15T06:35:04Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Григорович К.В. Особливостi розвитку шопiнг-туризму i його досвiд для України: квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 242 "Туризм" за освiтньою програмою "Економiка та органiзацiя туристичної дiяльностi" / Карина Вiталiївна Григорович; наук. кер. Олена Леонiдiвна Михайлюк. - ОНЕУ, 2023. - 69 c. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/2023Grigorovich.pdf
dc.description ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче en_US
dc.description.abstract Кваліфікаційна робота складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел, додатку. Загальний обсяг випускної роботи становить 69 сторінок. Робота містить 10 таблиць, 12 малюнків. Список використаних джерел включає 55 найменування. Об'єкт дослідження – світовий ринок і національний ринок шопінг-туризму. Предмет дослідження – теоретичні і практичні аспекти розвитку ринку шопінг-туризму. РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ТУРИСТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Досліджений сенс основних понять: туризм, туристична діяльність, види туризму, шопінг. Проаналізовані особливості шопінг-туризму. РОЗДІЛ 2. СВІТОВІ ДЕСТИНАЦІЇ ДЛЯ ШОПІНГУ. Досліджено особливості розвитку шопінг-туризму на Північноамериканському континенті, у країнах Європи і країнах Азіі. РОЗДІЛ 3. УЧАСТЬ УКРАЇНСЬКИХ ТУРИСТИЧНИХ ФІРМ У ШОПІНГ ТУРИЗМІ. Детально описала процедура повернення НДС за покупки у країнах Європи. Розглянути особливості і основні країни для шопінгу українців. en_US
dc.description.abstract The qualification work consists of an introduction, three sections, conclusions, a list of used sources, and an appendix. The total volume of the thesis is 69 pages. The work contains 10 tables, 12 figures. The list of used sources includes 55 names. The object of the study is the world market and the national market of shopping tourism. The subject of the study is theoretical and practical aspects of the development of the shopping tourism market. CHAPTER 1. THEORETICAL BASICS OF TOURIST ACTIVITY. The meaning of the main concepts is studied: tourism, tourist activity, types of tourism, shopping. The peculiarities of shopping tourism are analyzed. SECTION 2. WORLD DESTINATIONS FOR SHOPPING. The peculiarities of the development of shopping tourism on the North American continent, in European countries and in Asian countries have been studied. SECTION 3. PARTICIPATION OF UKRAINIAN TOURIST FIRMS IN SHOPPING TOURISM. Described in detail the VAT refund procedure for purchases in European countries. Consider the features and main countries for shopping by Ukrainians.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject світовий ринок і національний ринок шопінг-туризму en_US
dc.subject туризм en_US
dc.subject туристична діяльність en_US
dc.subject види туризму en_US
dc.subject шопінг en_US
dc.subject world market and national market of shopping tourism en_US
dc.subject tourism en_US
dc.subject tourist activity en_US
dc.subject types of tourism en_US
dc.subject shopping en_US
dc.title Особливості розвитку шопінг-туризму і його досвід для України en_US
dc.title.alternative Features of the development of shopping tourism and its experience for Ukraine en_US
dc.type Diplomas en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account