dc.contributor.author |
Григорович, К.В. |
|
dc.date.accessioned |
2023-09-15T06:35:04Z |
|
dc.date.available |
2023-09-15T06:35:04Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Григорович К.В. Особливостi розвитку шопiнг-туризму i його досвiд для України: квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 242 "Туризм" за освiтньою програмою "Економiка та органiзацiя туристичної дiяльностi" / Карина Вiталiївна Григорович; наук. кер. Олена Леонiдiвна Михайлюк. - ОНЕУ, 2023. - 69 c. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://local.lib/diploma/2023Grigorovich.pdf |
|
dc.description |
⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче |
en_US |
dc.description.abstract |
Кваліфікаційна робота складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел, додатку. Загальний обсяг випускної роботи становить 69 сторінок. Робота містить 10 таблиць, 12 малюнків. Список використаних джерел включає 55 найменування.
Об'єкт дослідження – світовий ринок і національний ринок шопінг-туризму. Предмет дослідження – теоретичні і практичні аспекти розвитку ринку шопінг-туризму.
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ТУРИСТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Досліджений сенс основних понять: туризм, туристична діяльність, види туризму, шопінг. Проаналізовані особливості шопінг-туризму.
РОЗДІЛ 2. СВІТОВІ ДЕСТИНАЦІЇ ДЛЯ ШОПІНГУ. Досліджено особливості розвитку шопінг-туризму на Північноамериканському континенті, у країнах Європи і країнах Азіі.
РОЗДІЛ 3. УЧАСТЬ УКРАЇНСЬКИХ ТУРИСТИЧНИХ ФІРМ У ШОПІНГ ТУРИЗМІ. Детально описала процедура повернення НДС за покупки у країнах Європи. Розглянути особливості і основні країни для шопінгу українців. |
en_US |
dc.description.abstract |
The qualification work consists of an introduction, three sections, conclusions, a list of used sources, and an appendix. The total volume of the thesis is 69 pages. The work contains 10 tables, 12 figures. The list of used sources includes 55 names.
The object of the study is the world market and the national market of shopping tourism.
The subject of the study is theoretical and practical aspects of the development of the shopping tourism market.
CHAPTER 1. THEORETICAL BASICS OF TOURIST ACTIVITY. The meaning of the main concepts is studied: tourism, tourist activity, types of tourism, shopping. The peculiarities of shopping tourism are analyzed.
SECTION 2. WORLD DESTINATIONS FOR SHOPPING. The peculiarities of the development of shopping tourism on the North American continent, in European countries and in Asian countries have been studied.
SECTION 3. PARTICIPATION OF UKRAINIAN TOURIST FIRMS IN SHOPPING TOURISM. Described in detail the VAT refund procedure for purchases in European countries. Consider the features and main countries for shopping by Ukrainians. |
|
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Одеський національний економічний університет |
en_US |
dc.subject |
світовий ринок і національний ринок шопінг-туризму |
en_US |
dc.subject |
туризм |
en_US |
dc.subject |
туристична діяльність |
en_US |
dc.subject |
види туризму |
en_US |
dc.subject |
шопінг |
en_US |
dc.subject |
world market and national market of shopping tourism |
en_US |
dc.subject |
tourism |
en_US |
dc.subject |
tourist activity |
en_US |
dc.subject |
types of tourism |
en_US |
dc.subject |
shopping |
en_US |
dc.title |
Особливості розвитку шопінг-туризму і його досвід для України |
en_US |
dc.title.alternative |
Features of the development of shopping tourism and its experience for Ukraine |
en_US |
dc.type |
Diplomas |
en_US |