DSpace Repository

Розвиток франчайзингових відносин в туристичній діяльності (на прикладі туристичної фірми «Поїхали з нами»)

Show simple item record

dc.contributor.author Круглова, А.С.
dc.date.accessioned 2023-09-15T07:51:10Z
dc.date.available 2023-09-15T07:51:10Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Круглова А.С. Розвиток франчайзiнгових вiдносин в туристичнiй дiяльностi на прикладi турфiрми "Поїхали з нами": квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 242"Туризм" за освiтньою програмою"Економiка та органiзацiя туристичної дiяльностi" / Анастасiя Сергiївна Круглова; наук. кер. Вiктор Григорович Герасименко. - ОНЕУ, 2023. - 70 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/2023Kruglova.pdf
dc.description ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче en_US
dc.description.abstract Кваліфікаційна робота складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків. Об’єкт дослідження – аналіз франчайзингової форми ведення бізнесу туристичними підприємствами. Предметом дослідження є сукупність теоретичних і практичних аспектів удосконалення франчайзингової діяльності туристичної фірми «Поїхали з нами». Метою роботи є дослідження франчайзингової діяльності туристичної фірми «Поїхали з нами» та розробка напрямів щодо її вдосконалення. У роботі проаналізовано загальні поняття та особливості франчайзингової діяльності підприємств сфери туризму. Аналізується франчайзингової діяльності туристичної фірми «Поїхали з нами». Оцінюється ефективність запропонованих заходів щодо удосконалення франчайзингової діяльності туристичної фірми «Поїхали з нами». За результатами дослідження обґрунтована доцільність впровадження наведених заходів. Проаналізована їх ефективність, враховуючи розвиток сучасних франчайзингових технологій. en_US
dc.description.abstract The qualifying work consists an introduction, three chapters, conclusions, list of sources used and applications. The object of the analysis of the franchising form of doing business by tourist enterprises. The subject of the research is a set of theoretical and practical foundations of improving the franchising activities of the travel agency «Let's go with us». The aim is to research the franchising activities of the travel agency «Let's go with us» and to develop directions for their improvement. In this work the general concepts and essence of granchising activity in the tourist enterprises are analyzed. The state of franchising activity of the travel agency «Let's go with us» is analyzed. The effectiveness of the proposed measures to improve the franchising activities of the travel agency «Let's go with us» is evaluated. The results of the study formulated the feasibility of the implementation of the above measures. It analyzes its efficiency, taking into account the development of modern franchising communication technologies
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject туризм en_US
dc.subject франчайзингова діяльність en_US
dc.subject туристична фірма en_US
dc.subject туристична послуга en_US
dc.subject tourism en_US
dc.subject franchising activity en_US
dc.subject travel agency en_US
dc.subject tourist service en_US
dc.title Розвиток франчайзингових відносин в туристичній діяльності (на прикладі туристичної фірми «Поїхали з нами») en_US
dc.title.alternative Development of franchising relations in tourism (on the example of the travel agency " Let's go with us") en_US
dc.type Diplomas en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account