00 DSpace/Manakin Repository

Інноваційні методи стимулювання попиту у сфері туризму

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Почтаренко, М.Р.
dc.date.accessioned 2023-09-15T11:17:17Z
dc.date.available 2023-09-15T11:17:17Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Почтаренко, Меланiя Русланiвна Iнновацiйнi методи стимулювання попиту у сферi туризму: квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавра :спец. 242 "Туризм" за освiтньою програмою "Економiка та органiзацiя туристичної дiяльностi" / Меланiя Русланiвна Почтаренко; наук. кер. Володимир Якович Павлоцький. - ОНЕУ, 2023. - 72 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/2023Pochtarenko.pdf
dc.description ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче en_US
dc.description.abstract Об'єкт дослідження – процес стимулювання попиту у сфері туризму. Предмет – інноваційні методи стимулювання попиту підприємства ТОВ «Life tour». Метою роботи є розкриття теоретичних, методичних та практичних засад щодо стимулювання попиту на послуги туристичного агентства Актуальність роботи полягає в тому, що в умовах постійного зростання конкуренції в галузі туризму, необхідно використовувати нові підходи та інновації для збільшення кількості клієнтів та підвищення їх задоволеності від наданих послуг. У роботі розглянуто інноваційні методи стимулювання попиту в туризмі на прикладі туристичного агентства «Life tour». У роботі досліджено інноваційні методи залучення клієнтів, аналізується ефективність впровадження цих методів у практику діяльності туристичного агентства. Запропоновано шляхи розв'язання проблеми недостатнього попиту на послуги туристичного агентства та залучення нових клієнтів. Також розглянуто важливість забезпечення якісного обслуговування клієнтів та рекомендації з використання ефективних методів комунікації з ними en_US
dc.description.abstract The qualification work consists of an introduction, three chapters, conclusions, a list of references and appendices. The object of research is the process of stimulating demand in the field of tourism. Subject - innovative methods of stimulating demand of the company "Life tour". The purpose of the study is to reveal the theoretical, methodological and practical principles of stimulating demand for travel agency services. The relevance of the work lies in the fact that in the context of constant growth of competition in the tourism industry, it is necessary to use new approaches and innovations to increase the number of customers and increase their satisfaction with the services provided. The paper considers innovative methods of stimulating demand in tourism on the example of the travel agency "Life tour". The article studies innovative methods of attracting customers, analyzes the effectiveness of implementation of these methods in the practice of a travel agency. Ways to solve the problem of insufficient demand for travel agency services and attract new customers are proposed. The importance of providing quality customer service and recommendations on the use of effective methods of communication with customers are also considered
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject туризм en_US
dc.subject туристичне агентство en_US
dc.subject туристичні послуги en_US
dc.subject маркетингова діяльність en_US
dc.subject інноваційні методи маркетингових комунікацій en_US
dc.subject tourism en_US
dc.subject travel services en_US
dc.subject marketing activities en_US
dc.subject innovative methods of marketing communications en_US
dc.title Інноваційні методи стимулювання попиту у сфері туризму en_US
dc.title.alternative Innovative methods of stimulating demand in the field of tourism en_US
dc.type Diplomas en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу