00 DSpace/Manakin Repository

Міжнародний маркетинг підприємств на прикладі ПАТ «Одескабель»

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Аскеров Сабір Назім Огли
dc.date.accessioned 2023-09-25T08:15:09Z
dc.date.available 2023-09-25T08:15:09Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Аскеров Сабiр Назiм Огли Мiжнародний маркетинг пiдприємств на прикладi ПАТ "Одескабель": квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец.075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг" / Сабiр Назiм Огли Аскеров; наук. кер. Кристина Iгорiвна Тарасова. - ОНЕУ, 2023. - 88 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/2023Askerov.pdf
dc.description ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче en_US
dc.description.abstract Визначено сутність та інструменти міжнародного маркетингу, розглянуто організацію міжнародної маркетингової діяльності на промисловому підприємстві. Проаналізовано основні фінансові показники діяльності ПАТ «Одескабель», динаміку обсягів реалізації основних видів продукції. Розглянуто комплекс маркетингу та маркетингове середовище підприємства. Проаналізовано використання підприємством інструментів маркетингових комунікацій. Запропоновано напрямки удосконалення маркетингової комунікаційної політики ПАТ «Одескабель» за допомогою участі у виставках, присвячених кабельній промисловості, а також запропонована розроблена маркетингова стратегія для виходу на нові географічні ринки en_US
dc.description.abstract The work examines the theoretical foundations and analysis of international marketing activity, as well as directions for its improvement at Odeskabel PJSC. The essence and tools of international marketing are determined, the organization of international marketing activities at an industrial enterprise is considered. The main financial indicators of PJSC "Odeskabel" activity, the dynamics of sales volumes of the main types of products were analyzed. The marketing complex and marketing environment of the enterprise are considered. The company's use of marketing communication tools is analyzed. Directions for improving the marketing communication policy of Odeskabel PJSC through participation in exhibitions dedicated to the cable industry are proposed, as well as a developed marketing strategy for entering new geographic markets is proposed
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject маркетинг en_US
dc.subject міжнародний маркетиг en_US
dc.subject маркетингова стратегія en_US
dc.subject маркетингова комунікаційна політика en_US
dc.subject комунікація en_US
dc.subject виставка en_US
dc.subject marketing en_US
dc.subject international marketing en_US
dc.subject marketing strategy en_US
dc.subject marketing communication policy en_US
dc.subject communication en_US
dc.subject xhibition en_US
dc.title Міжнародний маркетинг підприємств на прикладі ПАТ «Одескабель» en_US
dc.title.alternative International marketing of enterprises on the example of PJSC "Odeskabel" en_US
dc.type Diplomas en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу