00 DSpace/Manakin Repository

Впровадження концепції маркетингу в діяльність підприємства «АЛЛО» як фактор забезпечення інтересів споживача

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бурдейна, Д.Л.
dc.date.accessioned 2023-09-25T08:31:35Z
dc.date.available 2023-09-25T08:31:35Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Бурдейна Д.Л. Впровадження концепцiї маркетингу в дiяльнiсть пiдприємства "Алло" як фактор забезпечення iнтересiв споживача: квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец.075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг" / Дар'я Леонiдiвна Бурдейна; наук. кер. Марiя Анатолiївна Саєнсус. - ОНЕУ, 2023. - 96 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/2023Burdeyna.pdf
dc.description ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче en_US
dc.description.abstract Метою кваліфікаційної роботи є дослідження та розробка організаційних механізмів поліпшення функцій маркетингу компанії "АЛЛО" , а також використання методів оцінки ефективності маркетингової функції як фактор забезпечення інтересів споживача/ Предметом дослідження кваліфікаційної роботи є організаційний механізм впливу маркетингу на діяльність компанія ТОВ "АЛЛО". Об’єктом дослідження кваліфікаційної роботи є компанія ТОВ "АЛЛО" та його конкурентне середовище. Наукова новизна кваліфікаційної роботи полягає у тому, що вперше було розглянуто та проаналізовано управління системою маркетингової діяльності компанії "АЛЛО" і розроблено проект впровадження ефективної маркетингової системи для даного підприємства та формування маркетингової орієнтації компаній на ринку. en_US
dc.description.abstract The purpose of the qualification work is the research and development of organizational mechanisms for improving the marketing functions of the "ALLO" company, as well as the use of methods for evaluating the effectiveness of the marketing function as a factor in ensuring the interests of the consumer/ The subject of the qualification work research is the organizational mechanism of marketing influence on the activities of ALLO LLC. The object of the research of the qualification work is the company "ALLO" LLC and its competitive environment. The scientific novelty of the qualification work is that for the first time the management of the marketing activity system of the company "ALLO" was considered and analyzed and a project was developed to implement an effective marketing system for this enterprise and to form the marketing orientation of companies on the market.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject маркетинг en_US
dc.subject АЛЛО en_US
dc.subject ефективність en_US
dc.subject інтереси споживача en_US
dc.subject marketing en_US
dc.subject ALLO en_US
dc.subject efficiency en_US
dc.subject consumer interests en_US
dc.title Впровадження концепції маркетингу в діяльність підприємства «АЛЛО» як фактор забезпечення інтересів споживача en_US
dc.title.alternative Implementation of the marketing concept in the activity of the "ALLO" enterprise as a factor in ensuring the interests of the consumer en_US
dc.type Diplomas en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу