DSpace Repository

Маркетинг підприємств промисловості на прикладі ПАТ «Одескабель»

Show simple item record

dc.contributor.author Горбатенко, Д.П.
dc.date.accessioned 2023-09-25T08:41:58Z
dc.date.available 2023-09-25T08:41:58Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Горбатенко Д.П. Маркетинг пiдприємств промисловостi на прикладi пат "Одескабель": квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец.075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг" / Дар'я Павлiвна Горбатенко; наук. кер. Кристина Iгорiвна Тарасова. - ОНЕУ, 2023. - 103 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/2023Gorbatenko.pdf
dc.description ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче en_US
dc.description.abstract Визначено особливості маркетингу промислового підприємства, встановлено методи оцінювання та управління ним. Проаналізовано динаміку основних показників діяльності ПАТ «Одескабель», його рентабельність та ліквідність. Здійснено опис продукції підприємства включаючи її розподіл за стадіями життєвого циклу товару, визначено цінову політику підприємства та встановлені його основні знижки, виявлені канали розподілу продукції підприємства та його основні елементи комунікаційної політики. Запропоновано напрямки поліпшення маркетингу ПАТ «Одескабель» за допомогою розширення асортименту продукції підприємства та участі в міжнародних конференціях в якості збільшення спектру комунікативних заходів en_US
dc.description.abstract The paper considers the theoretical aspects and features of marketing of the industrial enterprise PJSC «Odeskabel». Peculiarities of industrial enterprise marketing are determined, methods of evaluation and management are established. The dynamics of the main indicators of PJSC «Odeskabel», its profitability and liquidity are analyzed. The description of the enterprise's products, including its distribution by stages of the product life cycle, the price policy of the enterprise is determined and its main discounts are established, the channels of distribution of the enterprise's products and its main elements of communication policy are identified. The directions of improvement of marketing of PJSC «Odeskabel» by means of expansion of the range of production of the enterprise and participation in the international conferences as increase of a spectrum of communicative actions are offered
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject маркетинг en_US
dc.subject маркетинг промислового підприємства en_US
dc.subject життєвий цикл товару en_US
dc.subject комунікаційна політика en_US
dc.subject виставка en_US
dc.subject marketing en_US
dc.subject industrial enterprise marketing en_US
dc.subject product life cycle en_US
dc.subject communication policy en_US
dc.subject exhibition en_US
dc.title Маркетинг підприємств промисловості на прикладі ПАТ «Одескабель» en_US
dc.title.alternative Marketing of industrial enterprises on the example of PJSC "Odeskabel" en_US
dc.type Diplomas en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account