00 DSpace/Manakin Repository

Маркетинг промислового підприємства на прикладі ТОВ ІПГ «Майстер»

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Іванущенко, А.В.
dc.date.accessioned 2023-09-25T09:47:21Z
dc.date.available 2023-09-25T09:47:21Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Іванущенко А.В. Маркетинг промислового пiдприємства на прикладi ТОВ IПГ "Майстер": квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец.075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг" / Алiна Вiкторiвна Iванущенко; наук. кер. Кристина Iгорiвна Тарасова. - ОНЕУ, 2023. - 91 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/2023Ivanuschenko.pdf
dc.description ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче en_US
dc.description.abstract У роботі розглядаються теоретичні основи промислового маркетингу, аналіз маркетингової діяльності та засоби її удосконалення для ТОВ ІПГ «Майстер». Визначено сутність та основні функції та завдання маркетингової діяльності, розглянуто маркетингові стратегії на промисловому підприємстві. Проаналізовано основні фінансові показники діяльності ТОВ ІПГ «Майстер», динаміку показників рентабельності продажів. Розглянуто основні стратегії та маркетингова діяльність компанії. Проведено аналіз маркетингового середовища підприємства. Запропоновано маркетингові стратегії для підвищення ефективності компанії та ефективного виходу на цільовий ринок за допомогою впровадження програм лояльності та оптимізації веб-сайту та соціальних мереж ТОВ ІПГ «Майстер» en_US
dc.description.abstract The paper examines the theoretical foundations of industrial marketing, analysis of marketing activity and means of its improvement for IPG "Master" LLC. The essence and main functions and tasks of marketing activities are defined, marketing strategies at an industrial enterprise are considered. The main financial indicators of the activity of IPG "Master" LLC, the dynamics of sales profitability indicators were analyzed. The main strategies and marketing activities of the company are considered. An analysis of the marketing environment of the enterprise was carried out. Marketing strategies are proposed to improve the company's efficiency and effectively enter the target market through the implementation of loyalty programs and optimization of the website and social networks of IPG "Master" LLC.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject маркетинг en_US
dc.subject промисловий маркетинг en_US
dc.subject маркетингова стратегія en_US
dc.subject конкурентоспроможність en_US
dc.subject соціальні мережі en_US
dc.subject SEO-оптимізація en_US
dc.subject marketing en_US
dc.subject industrial marketing en_US
dc.title Маркетинг промислового підприємства на прикладі ТОВ ІПГ «Майстер» en_US
dc.title.alternative Marketing of an industrial enterprise on the example of IPG "Master" LLC" en_US
dc.type Diplomas en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу