00 DSpace/Manakin Repository

Сегментування ринку товарів (послуг) підприємства ПП «Диво»

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кучеренко, В.С.
dc.date.accessioned 2023-09-25T10:19:43Z
dc.date.available 2023-09-25T10:19:43Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Кучеренко В.С. Сегментування ринку товарiв (послуг) пiдпрiємства на прикладi "ПП Диво": квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец.075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг" / Валерiя Сергiївна Кучеренко; наук. кер. Олександр Валентинович Обнявко. - ОНЕУ, 2023. - 76 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/2023Kucherenko.pdf
dc.description ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче en_US
dc.description.abstract У роботі визначено роль сегментації ринку у функціонуванні вітчизняних підприємств, надано оцінку основних підходів до управління результативністю сегментацією підприємства. Охарактеризовано значення сегментації на підприємстві в ринкових умовах. Проведений аналіз комерційної діяльності ПП «Диво»; проаналізовано аналіз структури кадрового складу; розраховано показники прибутку ПП «Диво»; проведено аналіз фінансової діяльності страхової компанії; проведений розрахунок маркетингової привабливості існуючих і нових ринків ПП «Диво». Надано пропозиції щодо вдосконалення маркетингової політики ПП «Диво» у віртуальному середовищі(підвищення обізнаності клієнтів); розроблено рекомендації щодо користування стратегії зростання. en_US
dc.description.abstract The work defines the role of market segmentation in the functioning of domestic enterprises, provides an assessment of the main approaches to managing the effectiveness of enterprise segmentation. The value of segmentation at the enterprise in market conditions is characterized. An analysis of the commercial activity of PE «Divo» was carried out; the analysis of the personnel structure was analyzed; profit indicators of PE «Divo» were calculated; an analysis of the insurance company's financial activity was carried out; calculation of marketing attractiveness of existing and new markets of PE "Divo" was carried out. Proposals were made to improve the marketing policy of «Divo» PE in the virtual environment (increasing customer awareness); recommendations on the use of a growth strategy have been developed.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject сегментація ринку en_US
dc.subject аналіз споживачів en_US
dc.subject цільовий сегмент en_US
dc.subject market segmentation en_US
dc.subject consumer analysis en_US
dc.subject target segment en_US
dc.title Сегментування ринку товарів (послуг) підприємства ПП «Диво» en_US
dc.title.alternative Segmentation of the market of goods (services) of the enterprise PE «Divo» en_US
dc.type Diplomas en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу