DSpace Repository

Маркетингова цінова політика підприємства на прикладі ПАТ «Одеський консервний завод дитячого харчування»

Show simple item record

dc.contributor.author Люткіна, Т.Р.
dc.date.accessioned 2023-09-25T10:25:35Z
dc.date.available 2023-09-25T10:25:35Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Люткіна Т.Р. Маркетингова цiнова полiтика пiдприємства на прикладi ПАТ "Одеський консервний завод дитячого харчування": квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец.075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг" / Тетяна Романiвна Люткiна; наук. кер. Кристина Iгорiвна Тарасова. - ОНЕУ, 2023. - 82 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/2023Lutkina.pdf
dc.description ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче en_US
dc.description.abstract У роботі розглядаються теоретичні основи та аналіз маркетингової цінової політики, шляхи її удосконалення на ПАТ «Одеський консервний завод дитячого харчування». Визначено сутність та інструменти маркетингової цінової політики, розглянуто організацію маркетингової цінової політики на виробничому підприємстві. Проаналізовано основні фінансові показники діяльності ПАТ «ОКЗДХ», динаміку обсягів реалізації основних видів послуг. Розглянуто комплекс маркетингового ціноутворення та маркетингове середовище підприємства. Проаналізовано використання підприємством інструментів встановлення цін. Запропоновано напрямки удосконалення маркетингової цінової політики ПАТ «Одеський консервний завод дитячого харчування» за допомогою різних маркетингових стратегій для оптимізації цінової політики, впровадження знижок та акцій. en_US
dc.description.abstract The robots consider the theoretical foundations and analysis of the marketing pricing policy, ways to improve on the PAT "Odessa Cannery of Child Eating". The essence and tools of the marketing pricing policy have been identified, the organization of the marketing pricing policy has been reviewed in the field of business. The main financial indicators of the activity of PJSC "OKZDH", the dynamics of the implementation of the main types of services were analyzed. The complex of marketing pricing and the marketing medium of business has been examined. The selection was analyzed with the use of tools for setting prices. It was proposed to improve the marketing pricing policy of PJSC "Odessa Cannery of Child Eating" for the support of various marketing strategies for optimizing the pricing policy, and to promote reductions and shares
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject маркетинг en_US
dc.subject маркетингова цінова політика en_US
dc.subject ціна en_US
dc.subject ціноутворення en_US
dc.subject стратегія en_US
dc.subject акція en_US
dc.subject знижка en_US
dc.subject marketing en_US
dc.subject marketing price policy en_US
dc.subject price en_US
dc.subject price setting en_US
dc.subject strategy en_US
dc.subject action en_US
dc.subject reduction en_US
dc.title Маркетингова цінова політика підприємства на прикладі ПАТ «Одеський консервний завод дитячого харчування» en_US
dc.title.alternative Marketing price policy of admission on the butt of PAT "Odessa Cannery of Child Eating" en_US
dc.type Diplomas en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account