DSpace Repository

Розробка маркетингової інноваційної стратегії підприємства ПП ”Аналітик”

Show simple item record

dc.contributor.author Меліксетян, Е.Е.
dc.date.accessioned 2023-09-25T10:32:01Z
dc.date.available 2023-09-25T10:32:01Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Меліксетян Е.Е. Розробка маркетингової iнновацiйної стратегiї пiдприємства ПП"Аналтик": квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец.075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг" / Елла Едвардiвна Мелiксетян; наук. кер. Марiя Анатолiївна Саєнсус. - ОНЕУ, 2023. - 103 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/2023Meliksyan.pdf
dc.description ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче en_US
dc.description.abstract Метою кваліфікаційної роботи є дослідження та розробка організаційних механізмів поліпшення функцій маркетингу компанії ПП ”Аналітик”, а також використання методів оцінки ефективності маркетингової функції як фактор забезпечення інтересів споживача. Предметом дослідження кваліфікаційної роботи є організаційний механізм впливу маркетингу на діяльність компанія ПП ”Аналітик”. Об’єктом дослідження кваліфікаційної роботи є компанія ПП ”Аналітик” та його конкурентне середовище. Наукова новизна кваліфікаційної роботи полягає у тому, що вперше було розглянуто та проаналізовано управління системою маркетингової діяльності компанії ПП ”Аналітик” розроблено проект впровадження ефективної маркетингової системи для даного підприємства та формування маркетингової орієнтації компаній на ринку. Структура кваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків. Загальний обсяг роботи становить 103 сторінок. Основний зміст викладено на 95 сторінках. Робота містить 35 таблиць, 28 рисунків, 52 літературних джерел en_US
dc.description.abstract The purpose of the qualification work is research and development of organizational mechanisms for improving the marketing functions of the "Analytik" PE company, as well as the use of methods for evaluating the effectiveness of the marketing function as a factor in ensuring the interests of the consumer. The subject of the research of the qualification work is the organizational mechanism of marketing influence on the activity of the Analytyk PE company. The object of the research of the qualification work is the company "Analytyk" and its competitive environment. The scientific novelty of the qualification work is that, for the first time, the management of the marketing activity system of the Analytyk PE company was considered and analyzed, a project was developed for the implementation of an effective marketing system for this enterprise and the formation of the marketing orientation of companies on the market. The structure of the master's thesis consists of an introduction, three sections, conclusions, a list of used sources and appendices. The total volume of work is 103 pages. The main content is laid out on 95 pages. The work contains 35 tables, 28 figures, 52 literary sources
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject маркетинг en_US
dc.subject інструментарії планування en_US
dc.subject стратегія en_US
dc.subject орієнтації компаній en_US
dc.subject організаційний механізм en_US
dc.subject підприємства en_US
dc.subject інтересів споживача en_US
dc.subject проект en_US
dc.subject організаційний механізм en_US
dc.title Розробка маркетингової інноваційної стратегії підприємства ПП ”Аналітик” en_US
dc.title.alternative Development of the marketing innovation strategy of the enterprise "Analytik" en_US
dc.type Diplomas en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account