00 DSpace/Manakin Repository

Розробка маркетингової інноваційної стратегії підприємства «ТОВ Blest »

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Старченко, Б.В.
dc.date.accessioned 2023-09-25T10:49:39Z
dc.date.available 2023-09-25T10:49:39Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Старченко Б.В. Розробка маркетингових заходiв з удосконалення обслуговування клiєнтiв пiдприємства ТОВ Blest: квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец.075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг" / Богдан Валерiйович Старченко; наук. кер. Марiя Анатолiївна Саєнсус. - ОНЕУ, 2023. - 87 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/2023Starchenko.pdf
dc.description ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче en_US
dc.description.abstract Метою кваліфікаційної роботи є дослідження та розробка організаційних механізмів поліпшення функцій маркетингу компанії «ТОВ Blest », а також використання методів оцінки ефективності маркетингової функції як фактор забезпечення інтересів споживача. Предметом дослідження кваліфікаційної роботи є організаційний механізм впливу маркетингу на діяльність компанія «ТОВ Blest ». Об’єктом дослідження кваліфікаційної роботи є компанія «ТОВ Blest » та його конкурентне середовище. Наукова новизна кваліфікаційної роботи полягає у тому, що вперше було розглянуто та проаналізовано управління системою маркетингової діяльності компанії «ТОВ Blest » розроблено проект впровадження ефективної маркетингової системи для даного підприємства та формування маркетингової орієнтації компаній на ринку. Структура: кваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків en_US
dc.description.abstract The purpose of the qualification work is the research and development of organizational mechanisms for improving the marketing functions of the Blest LLC company, as well as the use of methods for evaluating the effectiveness of the marketing function as a factor in ensuring the interests of the consumer. The subject of the qualification research is the organizational mechanism of marketing influence on the activities of the Blest LLC. The object of the qualification work research is the Blest LLC company and its competitive environment. The scientific novelty of the qualification work consists in the fact that for the first time the management of the marketing activity system of the Blest LLC company was considered and analyzed, a project was developed to implement an effective marketing system for this enterprise and the formation of the marketing orientation of companies on the market. The structure of the thesis consists of an introduction, three sections, conclusions, a list of used sources and appendices
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject маркетинг en_US
dc.subject стандарти en_US
dc.subject інструментарії планування en_US
dc.subject торговельні обмеження en_US
dc.subject конкурентна перевага en_US
dc.subject сировина en_US
dc.subject енергія en_US
dc.subject транспорт en_US
dc.subject зв'язок en_US
dc.subject орієнтації компаній en_US
dc.subject організаційний механізм en_US
dc.subject підприємство en_US
dc.subject інтереси споживача en_US
dc.subject marketing en_US
dc.subject planning tools en_US
dc.subject strategy en_US
dc.subject company orientations en_US
dc.subject organizational mechanism en_US
dc.subject enterprises en_US
dc.subject consumer interests en_US
dc.title Розробка маркетингової інноваційної стратегії підприємства «ТОВ Blest » en_US
dc.title.alternative Development of marketing innovation strategy of the enterprise "Blest LLC" en_US
dc.type Diplomas en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу