dc.contributor.author |
Толстоброва, О.А. |
|
dc.date.accessioned |
2023-09-25T11:05:43Z |
|
dc.date.available |
2023-09-25T11:05:43Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Толстоброва О.А. Використання елементiв комплексу маркетингу в конкурентнiй полiтицi пiдприємства ТОВ "Лондонська": квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец.075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг" / Олександра Андрiївна Толстоброва; наук. кер. Марiя Анатолiївна Саєнсус . - ОНЕУ, 2023. - 71 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://local.lib/diploma/2023Tolstobrova.pdf |
|
dc.description |
⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче |
en_US |
dc.description.abstract |
Метою кваліфікаційної роботи є дослідження та розробка організаційних механізмів поліпшення функцій маркетингу компанії ТОВ ПРІНТ БІСТРО, а також використання методів оцінки ефективності маркетингової функції як фактор забезпечення інтересів споживача.
Предметом дослідження кваліфікаційної роботи є організаційний механізм впливу маркетингу на діяльність компанія ТОВ ПРІНТ БІСТРО.
Об’єктом дослідження кваліфікаційної роботи є компанія ТОВ ПРІНТ БІСТРО та його конкурентне середовище.
Наукова новизна кваліфікаційної роботи полягає у тому, що вперше було розглянуто та проаналізовано управління системою маркетингової діяльності компанії ТОВПРІНТ БІСТРО розроблено проект впровадження ефективної маркетингової системи для даного підприємства та формування маркетингової орієнтації компаній на ринку.
Структура кваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків |
en_US |
dc.description.abstract |
The purpose of the qualification work is the research and development of organizational mechanisms for improving the marketing functions of PRINT BISTRO LLC, as well as the use of methods for evaluating the effectiveness of the marketing function as a factor in ensuring the interests of the consumer.
The subject of the qualification research is the organizational mechanism of marketing influence on the activities of PRINT BISTRO LLC.
The object of the research of the qualification work is the company PRINT BISTRO LLC and its competitive environment.
The scientific novelty of the qualification work is that for the first time the management of the marketing activity system of TOVPRINT BISTRO was considered and analyzed, a project was developed to implement an effective marketing system for this enterprise and the formation of marketing orientation of companies on the market.
The structure of the master's thesis consists of an introduction, three sections, conclusions, a list of used sources and appendices. |
|
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Одеський національний економічний університет |
en_US |
dc.subject |
маркетинг |
en_US |
dc.subject |
інструментарії планування |
en_US |
dc.subject |
стратегія |
en_US |
dc.subject |
орієнтації компаній |
en_US |
dc.subject |
організаційний механізм |
en_US |
dc.subject |
підприємство |
en_US |
dc.subject |
інтереси споживача |
en_US |
dc.subject |
marketing |
en_US |
dc.subject |
planning tools |
en_US |
dc.subject |
strategy |
en_US |
dc.subject |
company orientations |
en_US |
dc.subject |
organizational mechanism |
en_US |
dc.subject |
enterprises |
en_US |
dc.subject |
consumer interests |
en_US |
dc.title |
Використання елементів комплексу маркетингу в конкурентній політиці підприємства ТОВ «Лондонська» |
en_US |
dc.title.alternative |
The use of elements of the marketing complex in the competitive policy of "Londonska" LLC" |
en_US |
dc.type |
Diplomas |
en_US |