00 DSpace/Manakin Repository

Використання елементів комплексу маркетингу в конкурентній політиці підприємства ТОВ «Лондонська»

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Толстоброва, О.А.
dc.date.accessioned 2023-09-25T11:05:43Z
dc.date.available 2023-09-25T11:05:43Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Толстоброва О.А. Використання елементiв комплексу маркетингу в конкурентнiй полiтицi пiдприємства ТОВ "Лондонська": квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец.075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг" / Олександра Андрiївна Толстоброва; наук. кер. Марiя Анатолiївна Саєнсус . - ОНЕУ, 2023. - 71 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/2023Tolstobrova.pdf
dc.description ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче en_US
dc.description.abstract Метою кваліфікаційної роботи є дослідження та розробка організаційних механізмів поліпшення функцій маркетингу компанії ТОВ ПРІНТ БІСТРО, а також використання методів оцінки ефективності маркетингової функції як фактор забезпечення інтересів споживача. Предметом дослідження кваліфікаційної роботи є організаційний механізм впливу маркетингу на діяльність компанія ТОВ ПРІНТ БІСТРО. Об’єктом дослідження кваліфікаційної роботи є компанія ТОВ ПРІНТ БІСТРО та його конкурентне середовище. Наукова новизна кваліфікаційної роботи полягає у тому, що вперше було розглянуто та проаналізовано управління системою маркетингової діяльності компанії ТОВПРІНТ БІСТРО розроблено проект впровадження ефективної маркетингової системи для даного підприємства та формування маркетингової орієнтації компаній на ринку. Структура кваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків en_US
dc.description.abstract The purpose of the qualification work is the research and development of organizational mechanisms for improving the marketing functions of PRINT BISTRO LLC, as well as the use of methods for evaluating the effectiveness of the marketing function as a factor in ensuring the interests of the consumer. The subject of the qualification research is the organizational mechanism of marketing influence on the activities of PRINT BISTRO LLC. The object of the research of the qualification work is the company PRINT BISTRO LLC and its competitive environment. The scientific novelty of the qualification work is that for the first time the management of the marketing activity system of TOVPRINT BISTRO was considered and analyzed, a project was developed to implement an effective marketing system for this enterprise and the formation of marketing orientation of companies on the market. The structure of the master's thesis consists of an introduction, three sections, conclusions, a list of used sources and appendices.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject маркетинг en_US
dc.subject інструментарії планування en_US
dc.subject стратегія en_US
dc.subject орієнтації компаній en_US
dc.subject організаційний механізм en_US
dc.subject підприємство en_US
dc.subject інтереси споживача en_US
dc.subject marketing en_US
dc.subject planning tools en_US
dc.subject strategy en_US
dc.subject company orientations en_US
dc.subject organizational mechanism en_US
dc.subject enterprises en_US
dc.subject consumer interests en_US
dc.title Використання елементів комплексу маркетингу в конкурентній політиці підприємства ТОВ «Лондонська» en_US
dc.title.alternative The use of elements of the marketing complex in the competitive policy of "Londonska" LLC" en_US
dc.type Diplomas en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу