У роботі розглядаються теоретичні засади методичні та прикладні аспекти стимулювання збуту підприємствами ІТ сфери в Україні; методи стимулювання збуту та їхню інтеграцію в маркетингову діяльність сучасних підприємств, проаналізовано фінансово-господарська діяльність ТОВ «ІІА ДЖЕНЕРАЛ».
Проаналізовано конкурентне середовище у сфері IT послуг та визначені внутрішні конкурентні переваги та поточний стан збутової діяльності ТОВ «ІІА ДЖЕНЕРАЛ». Запропоновано пропозиції щодо комплексного обслуговування суб’єктів підприємництва за «пакетними» пропозиціями.
Розглянуті можливості використання збільшення обсягів продажу послуг. Розроблені та вдосконалені системи стимулювання збуту ТОВ «ІІА ДЖЕНЕРАЛ»
The work deals with the theoretical principles of sales promotion by IT enterprises in Ukraine; methods of sales promotion and their integration into the marketing activities of modern enterprises; analyzes the financial and economic activities of IIA GENERAL LLC.
The competitive environment in the field of IT services was analyzed, the internal competitive advantages and the current state of sales activities of IIA GENERAL LLC were determined. Proposals for comprehensive services for business entities on the basis of "package" offers.
The possibilities of using the increase in sales of services are considered. The systems of stimulation of sales of LLC "IIA GENERAL" are developed and improved
package