00 DSpace/Manakin Repository

Дитяча агресивність: особливості виникнення та корекції

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Орлик, О.О.
dc.date.accessioned 2023-10-02T08:38:00Z
dc.date.available 2023-10-02T08:38:00Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Орлик О.О. Дитяча агресивнiсть:особливостi виникнення та корекцiї: квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец.: 053 "Психологiя" за освiтньою програмою "Психологiя" / Олександра Олександрiвна Орлик; наук. кер. Анастасiя Миколаївна Яцишина. - ОНЕУ, 2023. - 59 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/2023Orlik.pdf
dc.description ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче en_US
dc.description.abstract Випускна кваліфікаційна робота складається з двох розділів. У роботі розглядаються теоретичні аспекти агресії, як психологічного феномену, описано види та причини виникнення агресії у дітей, розглянуто особливості прояву дитячої агресії. Предметом дослідження став вплив різних чинників на емоційно-вольову сферу дитини молодшого шкільного віку. В результаті емпіричного дослідження визначено, що більша частина опитаних дітей має високий рівень показників агресивності та ворожості. Найбільш поширеним методом прояву негативних реакцій є фізична агресія, роздратування та негативізм – їх обрали 82,5% респондентів. Розроблено рекомендації для психологічної корекції дітей з високим рівнем агресивності. en_US
dc.description.abstract The final qualification work consists of two sections. The theoretical aspects of the essence of aggression as a psychological phenomenon are considered in the work, the types and causes of aggression in children are described, the peculiarities of the manifestation of children's aggression are considered. The subject of the study is the influence of various factors on the emotional and volitional sphere of a primary school child. As a result of the empirical study, it was determined that most of respondents have a high level of aggression and hostility. The most common methods of manifesting negative reactions are physical aggression, irritation and negativism – they were chosen by 82.5% of respondents. Recommendations for psychological correction of children with a high level of aggression have been developed.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject агресія en_US
dc.subject стрес en_US
dc.subject діти en_US
dc.subject ворожість en_US
dc.subject тривожність en_US
dc.subject aggression en_US
dc.subject stress en_US
dc.subject children en_US
dc.subject hostility en_US
dc.subject anxiety en_US
dc.title Дитяча агресивність: особливості виникнення та корекції en_US
dc.title.alternative Children's aggressiveness: features of occurrence and correction en_US
dc.type Diplomas en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу