У роботі досліджено теоретичні аспекти основ реалізації маркетингових досліджень на підприємстві та специфіку маркетингових досліджень IT-сфери.
Проаналізовано господарчу діяльність ТОВ «КІПСОЛІД Україна», визначити його місце серед конкурентів та зовнішні сили, що впливають на діяльність компанії та комплекс маркетингу ТОВ «КІПСОЛІД Україна», визначено основні проблеми в системі маркетингової діяльності.
Розроблено заходи вдосконалення маркетингової діяльності ТОВ «КІПСОЛІД Україна»
The paper examines the theoretical aspects of the basics of marketing research at an enterprise and the specifics of marketing research in the IT sphere.
The economic activity of Kipsolid Ukraine LLC is analyzed, its place among competitors and external forces influencing the company's activities and the marketing complex of Kipsolid Ukraine LLC are determined, the main problems in the system of marketing activities are identified.
Measures to improve the marketing activities of Kipsolid Ukraine LLC have been developed.