dc.contributor.author |
Довганич, Н.В. |
|
dc.date.accessioned |
2024-02-06T09:49:49Z |
|
dc.date.available |
2024-02-06T09:49:49Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Довганич Н.В. Цифровий маркетинг банку: квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня магiстра : спец. 072 "Фiнанси, банкiвська справа та страхування " Управлiння дiяльнiстю банкiв на фiнансовому ринку" / Неля Василiвна Довганич; наук. кер. Наталья Вадимовна Тарасевич. - ОНЕУ, 2023. - 92 c. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://local.lib/diploma/24DovganychN.pdf |
|
dc.description.abstract |
Кваліфікаційна робота магістра складається з трьох розділів. Об’єкт дослідження – банки, які надають цифрові продукти та послуги клієнтам, що формують систему цифрового маркетингу.
У роботі розглядаються сутність цифрового маркетингу банківської установи та його особливості; обґрунтовані концептуальні основи формування стратегії цифрового маркетингу банку; узагальнені сучасні методи, інструменти та технології цифрового маркетингу банку.
Проаналізовано практичні аспекти розвитку цифрового банківського маркетингу, зроблено дослідження розвитку цифрового маркетингу конкретного банку; охарактеризовано вплив цифрового банкінгу на результати його діяльності.
Запропоновано напрямки вдосконалення системи цифрового маркетингу банків: зроблено моделювання впливу факторів електронної системи платежів на результати діяльності банківських установ; обґрунтовано формування екосистем банків в умовах цифровізації банківського простору. |
en_US |
dc.description.abstract |
Thesis consists of three chapters. Object of study is banks that provide digital products and services to customers forming a digital marketing system.
The work deals with the theoretical aspects of digital banking marketing and its features; substantiated conceptual foundations of the formation of the bank's digital marketing strategy; generalized modern methods, tools and technologies of the bank's digital marketing.
Author analysis the practical aspects of the development of digital banking marketing. A study of the development of digital marketing of a specific bank was made; the impact of digital banking on the results of its activity is characterized.
Directions for improving the digital marketing system of banks are proposed: modeling of the influence of the factors of the electronic payment system on the performance of banking institutions is done; the formation of bank ecosystems in the conditions of digitalization of the banking space is substantiated. |
|
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Одеський національний економічний університет |
en_US |
dc.subject |
банківський маркетинг |
en_US |
dc.subject |
цифровий банкінг |
en_US |
dc.subject |
інновації |
en_US |
dc.subject |
цифрова трансформація банків |
en_US |
dc.subject |
цифровий банк |
en_US |
dc.subject |
banking marketing |
en_US |
dc.subject |
digital banking |
en_US |
dc.subject |
innovation |
en_US |
dc.subject |
digital transformation of banks |
en_US |
dc.subject |
digital bank. |
en_US |
dc.title |
Цифровий маркетинг банку |
en_US |
dc.title.alternative |
Digital marketing of the bank |
en_US |
dc.type |
Diplomas |
en_US |