DSpace Repository

Цифровий маркетинг банку

Show simple item record

dc.contributor.author Довганич, Н.В.
dc.date.accessioned 2024-02-06T09:49:49Z
dc.date.available 2024-02-06T09:49:49Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Довганич Н.В. Цифровий маркетинг банку: квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня магiстра : спец. 072 "Фiнанси, банкiвська справа та страхування " Управлiння дiяльнiстю банкiв на фiнансовому ринку" / Неля Василiвна Довганич; наук. кер. Наталья Вадимовна Тарасевич. - ОНЕУ, 2023. - 92 c. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/24DovganychN.pdf
dc.description.abstract Кваліфікаційна робота магістра складається з трьох розділів. Об’єкт дослідження – банки, які надають цифрові продукти та послуги клієнтам, що формують систему цифрового маркетингу. У роботі розглядаються сутність цифрового маркетингу банківської установи та його особливості; обґрунтовані концептуальні основи формування стратегії цифрового маркетингу банку; узагальнені сучасні методи, інструменти та технології цифрового маркетингу банку. Проаналізовано практичні аспекти розвитку цифрового банківського маркетингу, зроблено дослідження розвитку цифрового маркетингу конкретного банку; охарактеризовано вплив цифрового банкінгу на результати його діяльності. Запропоновано напрямки вдосконалення системи цифрового маркетингу банків: зроблено моделювання впливу факторів електронної системи платежів на результати діяльності банківських установ; обґрунтовано формування екосистем банків в умовах цифровізації банківського простору. en_US
dc.description.abstract Thesis consists of three chapters. Object of study is banks that provide digital products and services to customers forming a digital marketing system. The work deals with the theoretical aspects of digital banking marketing and its features; substantiated conceptual foundations of the formation of the bank's digital marketing strategy; generalized modern methods, tools and technologies of the bank's digital marketing. Author analysis the practical aspects of the development of digital banking marketing. A study of the development of digital marketing of a specific bank was made; the impact of digital banking on the results of its activity is characterized. Directions for improving the digital marketing system of banks are proposed: modeling of the influence of the factors of the electronic payment system on the performance of banking institutions is done; the formation of bank ecosystems in the conditions of digitalization of the banking space is substantiated.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject банківський маркетинг en_US
dc.subject цифровий банкінг en_US
dc.subject інновації en_US
dc.subject цифрова трансформація банків en_US
dc.subject цифровий банк en_US
dc.subject banking marketing en_US
dc.subject digital banking en_US
dc.subject innovation en_US
dc.subject digital transformation of banks en_US
dc.subject digital bank. en_US
dc.title Цифровий маркетинг банку en_US
dc.title.alternative Digital marketing of the bank en_US
dc.type Diplomas en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account