00 DSpace/Manakin Repository

Цифрові технології як інструмент підвищення задоволеності клієнтів банку

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Котюжинська, В.В.
dc.date.accessioned 2024-02-06T09:56:51Z
dc.date.available 2024-02-06T09:56:51Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Котюжинська, Ганна Володимирiвна Цифровi технологiї як iнструмент пiдвищення задоволеностi клiєнтiв банку: квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня магiстра : спец. 072 "Фiнанси, банкiвська справа та страхування " Управлiння дiяльнiстю банкiв на фiнансовому ринку" / Ганна Володимирiвна Котюжинська ; наук. кер. Дiана Володимирiвна Завадська . - ОНЕУ , 2023. - 93 c. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/24Kotyuzhynska.pdf
dc.description.abstract У кваліфікаційній роботі розглянуто теоретичні основи використання цифрових технологій у банківській справі. Надано визначення цифрових технології в банківській справі. Сформовано переваги та недоліки застосування цифрових технологій маркетингу в банківській справі. Представлено стратегічний підхід до впровадження цифрових технологій у маркетингових стратегіях банківських установ. Розкрито функції цифрових технологій в банківській діяльності. Вивчено сутність задоволеності клієнтів банків як економічної категорії. Визначено роль цифрових технологій у стратегічному банківському маркетингу. Проведено оглядовий аналіз застосування цифровізації у банківському секторі України. Розглянуто індетифікацію від Національного банку України. Обґрунтовано взаємозв’язок між ступенем впровадження цифрових технологій у банківський сектор та рівнем задоволеності клієнтів. Здійснено оцінювання маркетингової цифрової стратегії АТ КБ «Приватбанк». Розглянуто проблеми та перспективи розвитку цифрових технологій у банківській справі. З’ясовано можливості застосування зарубіжного досвіду інституційного регулювання використання цифрових технологій. Визначено ризики впровадження цифрового маркетингу. Запропоновано стратегії зменшення ризиків цифрового маркетингу для покращення відносин з клієнтами в АТ КБ «Приватбанк». en_US
dc.description.abstract In the qualification work, the theoretical foundations of using digital technologies in banking are examined. Definitions of digital technologies in banking are provided. The advantages and disadvantages of applying digital technologies in banking marketing are formed. A strategic approach to the implementation of digital technologies in the marketing strategies of banking institutions is presented. The functions of digital technologies in banking activities are disclosed. The essence of customer satisfaction in banks as an economic category has been studied. The role of digital technologies in strategic bank marketing is defined. A review analysis of digitalization application in the Ukrainian banking sector has been conducted. Consideration of identification from the National Bank of Ukraine is included. The correlation between the degree of implementation of digital technologies in the banking sector and the level of customer satisfaction is substantiated. An assessment of the digital marketing strategy of JSC CB “PrivatBank” has been carried out. The problems and prospects of developing digital technologies in banking are considered. The possibilities of applying foreign experience in institutional regulation of digital technologies are clarified. The risks of implementing digital marketing are identified. Strategies for reducing the risks of digital marketing to improve relations with customers in JSC CB “PrivatBank” are proposed.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject банк en_US
dc.subject цифрові технології en_US
dc.subject задоволеність клієнтів en_US
dc.subject регулювання цифрових технологій en_US
dc.subject ризики цифрового маркетингу en_US
dc.subject стратегії зменшення ризиків en_US
dc.subject bank en_US
dc.subject digital technologies en_US
dc.subject customer satisfaction en_US
dc.subject regulation of digital technologies en_US
dc.subject risks of digital marketing en_US
dc.subject risk reduction strategies en_US
dc.title Цифрові технології як інструмент підвищення задоволеності клієнтів банку en_US
dc.title.alternative Digital technologies as a tool for increasing bank customer satisfaction en_US
dc.type Diplomas en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу