У роботі розглянуто економічну сутність поняття "управління маркетинговою
діяльністю підприємства"; наведено класифікацію, основні види та напрямки формування
маркетингової політики підприємства; досліджено механізм управління маркетинговою
діяльністю на підприємстві;
Для удосконалення маркетингової діяльності на ТОВ «Телекарт-Прилад»
пропонується впровадження CRM системи, а саме системи Creatio. Передбачається
проведення тренінгу для персоналу з метою пояснення всіх аспектів використання та
особливостей функціонування програми. Для збільшення кількості зацікавлених осіб,
пропонується провести роботи з оновлення сайту підприємства. Щоб збільшити кількість
звернень, пропонується розробити та впровадити систему заходів із просування оновленого
сайту.
The article considers the economic essence of the concept of "management of marketing
activities of enterprise"; classification, main types and directions of formation of the marketing
policy of enterprise are provided; the mechanism of management of marketing activities at
enterprise is studied;
To improve marketing activities at Telekart-Prylad LLC, it is proposed to introduce a CRM
system, namely the Creatio system. It is planned to conduct a training for staff to explain all aspects
of the use and features of the program. To increase the number of interested parties, it is proposed
to update the company's website. To increase the number of requests, it is proposed to develop and
implement a system of measures to promote the updated website