У роботі розглянуто визначено сутність, методи та інструменти просування
продукції; проаналізовано процес управління організацією просування продукції залежно
від етапу життєвого циклу товару; розглянуто процес управління просуванням продукції..
Проаналізовано сучасний стан ринку лакофарбових матеріалів.
Запропоновано з метою ефективного просування лакофарбової продукції ТОВ
«ЕСКАРО КОЛОР» проведення наступних заходів:
використати медіаплатформи, такі як онлайн-реклама та соціальні мережі,
для максимального охоплення аудиторії;
створити цікавий контент, що буде висвітлювати властивості та застосування
лакофарбових продуктів нашого підприємства. Розповсюдити цей контент через різні
канали, щоб привернути увагу споживачів;
взяти участь у будівельній виставці у м. Києві Лак&Фарба Expo UA, яка
відбудеться 15-17 жовтня 2024 р..
The article considers the essence, methods and tools of product promotion; analyses the
process of managing the organisation of product promotion depending on the stage of the product
life cycle; considers the process of managing product promotion.
The current state of the paint and varnish market is analysed.
It is proposed to carry out the following activities in order to effectively promote the paint
and varnish products of ESCARO COLOR LLC:
to use media platforms, such as online advertising and social networks, to maximise
audience reach;
create interesting content that will highlight the properties and applications of our
company's paint and varnish products. Distribute this content through various channels
to attract the attention of consumers;
to participate in the construction exhibition in Kyiv, Varnish & Paint Expo UA, which
will be held on 15-17 October 2024.