00 DSpace/Manakin Repository

Стратегія розвитку аграрного підприємства

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Златова, А.Р.
dc.date.accessioned 2024-02-09T09:33:06Z
dc.date.available 2024-02-09T09:33:06Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Златова А.Р. Стратегiя розвитку аграрного пiдприємства : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня магiстра : спец. 073 "Менеджмент" за освiтньою програмою "Менеджмент органiзацiй" / Анна Радославiвна Златова ; наук. кер. Iнна Олексiївна Кузнецова. - ОНЕУ, 2024. - 84 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/24ZlatovaA.R.pdf
dc.description.abstract У роботі розглядаються концептуальні основи стратегічного розвитку підприємства Запропоновано модель формування стратегії розвитку підприємства, яку відрізняє урахування специфіки діяльності аграрних підприємств, для визначення найбільш привабливого напряму розвитку підприємства, найкращих технологій та перспектив. Проведено стратегічний аналіз діяльності підприємства за допомогою SNW-аналізу та ESFAS-аналізу, встановлено низку тенденцій розвитку аграрного сектору та фактори загроз й можливостей. Проведено аналіз за методикою І. Ансоффа з удосконаленою двохсекторною табличною моделлю та встановлено, що аграрний бізнес у сучасних умовах є помірно привабливим і потребує постійного відстеження факторів погроз. Обґрунтовано, що найбільш привабливим є стратегічний напрямок є проникнення на ринок, а також вдосконалення продукту. З використанням методу Сааті, забороновано технологія Strip-till. Проведено крос-факторний аналіз сценаріїв розвитку та розраховані показниками інвестиційної привабливості які доводять її доцільність. en_US
dc.description.abstract The work examines the conceptual foundations of the strategic development of the enterprise. A model of the formation of the enterprise development strategy is proposed, which is distinguished by taking into account the specifics of the activity of agrarian enterprises, to determine the most attractive direction of the enterprise's development, the best technologies and prospects. A strategic analysis of the company's activity was carried out with the help of SNW analysis and ESFAS analysis, a number of trends in the development of the agrarian sector and factors of threats and opportunities were established. The analysis was carried out according to the method of I. Ansoff with an improved two-sector tabular model and it was established that agrarian business in modern conditions is moderately attractive and requires constant monitoring of threat factors. It is substantiated that the most attractive strategic direction is market penetration, as well as product improvement. Using the Saati method, Strip-till technology is prohibited. A cross-factor analysis of development scenarios was carried out and indicators of investment attractiveness were calculated, which prove its feasibility
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject стратегічне управління en_US
dc.subject стратегія розвитку підприємства en_US
dc.subject методи Ансоффа en_US
dc.subject методи Сааті en_US
dc.subject ESFAS-аналіз en_US
dc.subject SNW-аналіз en_US
dc.subject аграрна галузь en_US
dc.subject крос-факторний аналіз en_US
dc.subject технологія Strip-till en_US
dc.title Стратегія розвитку аграрного підприємства en_US
dc.title.alternative Strategy for the development of an agrarian enterprise en_US
dc.type Diplomas en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу