00 DSpace/Manakin Repository

Маркетингова стратегія просування послуг мережевого підприємства в умовах високо конкурентного ринку: на прикладі кав’ярні «Львівська Майстерня Шоколаду»

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Березовенко, О.І.
dc.date.accessioned 2024-02-09T12:45:32Z
dc.date.available 2024-02-09T12:45:32Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Березовенко О.І. Маркетинговая стратегiя просування послуг мережевого пiдприємства в умовах високо конкурентного ринку: на прикладi кав'ярнi "Львiвська майстерня шоколаду" : квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Олександра Iгорiвна Березовенко ; наук. кер. Марiя Анатолiївна Саєнсус . - ОНЕУ , 2023. - 109 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/24Berezovenko.pdf
dc.description.abstract Актуальність дослідження: У сучасному конкурентному середовищі ресторанної галузі, розуміння та аналіз поведінки споживачів є ключовим фактором для ефективного залучення та утримання клієнтів. Впровадження програм лояльності стає стратегічним інструментом, що сприяє конкурентоспроможності підприємства. Проте є ще багато питань щодо визначення стратегій просування послуг мережевих підприємств, що обмежені у своїх діях форматом бренду, проте й мають додаткові можливості, що визначені силою своєї мережі. Тому тема магістерської роботи є актуальною та має високу практичну значимість. Мета дослідження: Метою дослідження є ретельний аналіз, визначення переваг та очікувань споживачів у контексті програм лояльності італійської кав’ярні "Львівська майстерня шоколаду". Об’єкт дослідження: Об'єктом дослідження є кав’ярня "Львівська майстерня шоколаду", яка виявляє інтерес до розвитку та оптимізації своєї програми лояльності. Маркетингова діяльність мережевого підприємства, зокрема стратегії просування та франшизна модель Робота складається зі вступу, трьох розділів, заключення і списку літератури. Загальний обсяг роботи становить 111 сторінок. Робота містить 21 таблиць та 13 рисунків. Список використаних джерел включає 52 найменувань. en_US
dc.description.abstract Relevance of the study: In today's competitive environment of the restaurant industry, understanding and analyzing consumer behavior is a key factor for effective customer acquisition and retention. The implementation of loyalty programs becomes a strategic tool that contributes to the competitiveness of the enterprise. However, there are still many questions regarding the definition of service promotion strategies of network enterprises, which are limited in their actions by the brand format, but also have additional opportunities determined by the strength of their network. Therefore, the topic of the master's thesis is relevant and has high practical significance. Purpose of the study: The purpose of the study is a thorough analysis, determination of consumer preferences and expectations in the context of loyalty programs of the Italian coffee shop "Lviv chocolate workshop". Object of the study: The object of the study is the coffee shop "Lviv Chocolate Workshop", which is interested in the development and optimization of its loyalty program. Marketing activities of the network enterprise, in particular promotion strategies and the franchise model The work consists of an introduction, three sections, a conclusion and a list of references. The total volume of work is 111 pages. The work contains 21 tables and 13 figures. The list of used sources includes 52 titles.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject маркетингова стратегія en_US
dc.subject мережеве підприємство en_US
dc.subject marketing strategy en_US
dc.subject network enterprise en_US
dc.title Маркетингова стратегія просування послуг мережевого підприємства в умовах високо конкурентного ринку: на прикладі кав’ярні «Львівська Майстерня Шоколаду» en_US
dc.title.alternative Marketing strategy for the promotion of the services of a network enterprise in the conditions of a highly competitive market: on the example of the coffee shop "Lviv Chocolate Workshop" en_US
dc.type Diplomas en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу