DSpace Repository

Удосконалення міжнародної конкурентоспроможності підприємств на ринку будівельних матеріалів (на прикладі ТОВ «Інтерфарм Технології»)

Show simple item record

dc.contributor.author Гордієнко, К.С.
dc.date.accessioned 2024-02-12T08:41:50Z
dc.date.available 2024-02-12T08:41:50Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Гордiєнко К. С. Удосконалення мiжнародної конкурентоспроможностi пiдприємств на ринку будiвельних матерiалiв (на прикладi ТОВ "iнтерфарм Технологiї") : квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня магiстра : спец. 292 "Мiжнароднi економiчнi вiдносини " за освiтньою програмою "Мiжнароднi економiчнi вiдносини " / Катерина Сергiївна Гордiєнко; наук. кер. Олена Вiкторiвна Воронова. - ОНЕУ, 2023. - 99 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/24Gordienko.pdf
dc.description.abstract Кваліфікаційна робота магістра складається з трьох розділів. Об’єктом дослідження є процес забезпечення конкурентоспроможності підприємства, що діє на міжнародному ринку. В роботі розглянута основні складові та функції міжнародної конкурентоспроможності підприємства, виокремленні чинники, що на неї впливають, та методи її оцінки. Проведено аналіз діяльності підприємства, його конкурентного середовища та визначено чинники, що впливають на міжнародну конкурентоспроможність ТОВ “Інтерфарм Технології”. Запропоновано впровадження стратегії диверсифікації для розвитку міжнародних конкурентних переваг ТОВ «Інтерфарм Технології», розроблено товарну стратегію для підвищення міжнародної конкурентоспроможності підприємства, рекомендовано застосування рекламної кампанії для зміцнення міжнародних конкурентних позицій ТОВ «Інтерфарм Технології» en_US
dc.description.abstract The master's qualification work consists of three sections. The object of the study is the process of ensuring the competitiveness of an enterprise operating in the international market. The work examines the main components and functions of the international competitiveness of the enterprise, singles out the factors influencing it, and methods of its assessment. An analysis of the company's activity, its competitive environment, and the factors affecting the international competitiveness of "Interfarm Technologies" TOI were determined. The introduction of a diversification strategy for the development of international competitive advantages of Interfarm Technologies LLC is proposed, a product strategy is developed to increase the international competitiveness of the enterprise, the use of an advertising campaign to strengthen the international competitive positions of Interfarm Technologies LLC is recommended
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject конкуренція en_US
dc.subject конкурентоспроможність en_US
dc.subject міжнародна конкурентоспроможність підприємства en_US
dc.subject зовнішнє середовище en_US
dc.subject міжнародні економічні відносини en_US
dc.subject competition en_US
dc.subject competitiveness en_US
dc.subject international competitiveness of the enterprise en_US
dc.subject external environment en_US
dc.subject international economic relations en_US
dc.title Удосконалення міжнародної конкурентоспроможності підприємств на ринку будівельних матеріалів (на прикладі ТОВ «Інтерфарм Технології») en_US
dc.title.alternative Improving the international competitiveness of enterprises in the market of construction materials (on the example of Interpharm Technologies LLC) en_US
dc.type Diplomas en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account