00 DSpace/Manakin Repository

Удосконалення маркетингової товарної політики підприємства поштового зв’язку (на прикладі АТ «Укрпошта»)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Носков, О.В.
dc.date.accessioned 2024-02-13T08:20:29Z
dc.date.available 2024-02-13T08:20:29Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation НосковО.В. Удосконалення маркетингової товарної полiтики пiдприємства поштового зв'язку (на прикладi АТ "Укрпошта") : квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня магiстра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Олександр Вiкторович Носков; наук. кер. Кристина Iгорiвна Тарасова . - ОНЕУ, 2024. - 118 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/24NoskovOV.pdf
dc.description.abstract У роботі розглядаються сучасні тенденції вдосконалення маркетингової товарної політики на прикладі підприємства поштового зв’язку АТ «Укрпошта». Досліджено теоретичні аспекти формування маркетингової товарної політики, також розглянуто основні чинники, що впливають на формування маркетингової товарної політики. В роботі охарактеризовано етапи формування маркетингової політики та надано характеристику основних функцій та складових маркетингової товарної політики. Проаналізовано діяльність АТ «Укрпошта». Проаналізовано конкурентне середовище організації та оцінено її конкурентні переваги, надано багатокутник конкурентоспроможності. Розроблено рекомендації вдосконалення маркетингової політики АТ «Укрпошта», розраховано витрати на вдосконалення маркетингової товарної політики та економічну ефективність від запровадження пропозицій en_US
dc.description.abstract The work examines the modern trends in improving the marketing commodity policy on the example of the postal service enterprise JSC Ukrposhta. The theoretical aspects of the formation of marketing commodity policy were studied, and the main factors affecting the formation of the marketing commodity policy were also considered. The stages of formation of the marketing policy are characterized and the main functions and components of the marketing commodity policy are described. The activities of JSC "Ukrposhta" and the competitive environment of the organization are analyzed, its competitive advantages are evaluated, and a competitiveness polygon is presented. Recommendations for improving the marketing policy of JSC "Ukrposhta" have been developed, the costs of improving the marketing product policy and the economic efficiency of the proposals have been calculated.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject маркетинг en_US
dc.subject маркетингова товарна політика en_US
dc.subject бренд en_US
dc.subject атрибути en_US
dc.subject конкуренція en_US
dc.subject маркетингове середовище en_US
dc.subject поштовий зв’язок en_US
dc.subject асортимент en_US
dc.subject marketing en_US
dc.subject marketing product policy en_US
dc.subject brand en_US
dc.subject attributes en_US
dc.subject competition en_US
dc.subject marketing environment en_US
dc.subject postal service en_US
dc.subject assortment en_US
dc.title Удосконалення маркетингової товарної політики підприємства поштового зв’язку (на прикладі АТ «Укрпошта») en_US
dc.title.alternative Improving the marketing commodity policy of the postal service enterprise (on the example of JSC Ukrposhta) en_US
dc.type Diplomas en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу