Одеський національний економічний університет. – Одеса, 2023.
У роботі визначено роль сутність та значення комунікативної політики в
маркетингу; наведена класифікація і форми інструментів маркетингових комунікацій;
зазначені особливості комунікативної політики в торгівлі; наведеніі проблеми формування
комунікативної політики
Охарактеризовано діяльність ФОП Калиніченко А.З.; проведено аналіз
маркетингового середовища; здійснено аналіз комплексу маркетингу ФОП Калиніченко
А. З.
Надано пропозиції щодо вдосконалення удосконалення системи комунікацій ФОП
Калиніченко А.З.; запропоновані рекомендації по удосконаленню сайту ФОП Калиніченко
А.З.; обґрунтовано організацію реклами ФОП Калиніченко А.З. на радіостанції; надані
пропозиції щодо застосування цінових знижок для збільшення продажів товарів ФОП
Калиніченко А.З.; проведено економіко-математичне моделювання процесу здійснення
маркетингової комунікаційної політики у ФОП Калиніченко А.З.
The work defines the role, essence and meaning of communication policy in marketing;
the classification and forms of marketing communication tools are given; specified features of
communication policy in trade; given problems of communication policy formation
A.Z. Kalinichenko described the activities of the FOP; an analysis of the marketing
environment was carried out; the analysis of the marketing complex of FOP Kalinichenko A. Z.
was carried out.
Proposals for improving the communication system of the FOP Kalinichenko A.Z. were
provided; proposed recommendations for improving the website of the FOP Kalinichenko A.Z.;
the organization of advertising of FOP Kalinichenko A.Z. is substantiated. on the radio station;
submitted proposals regarding the application of price discounts to increase sales of goods of
A.Z. Kalinichenko FOP; economic-mathematical modeling of the process of implementation of
marketing communication policy in FOP Kalinichenko A.Z.