У роботі розглядається розробка маркетингових рішень для медичних проєктів на прикладі ТОВ «Смартлаб.
У роботі визначаються поняття та важливість маркетингової стратегії у сучасних підприємствах, а також огляд основних видів маркетингових рішень для медичних проєктів. Надається загальна характеристика діяльності медичної лабораторії ТОВ «Смартлаб» та детальне вивчення елементів її маркетингової діяльності, а також цінової політики. У роботі визначаються актуальні комунікаційні канали підприємства. Аналізується конкурентне середовище медичної лабораторії.
Розроблено рекомендації вдосконалення маркетингової діяльності організації ТОВ «Смартлаб».
The work examines the development of marketing solutions for medical projects on the example of Smartlab LLC.
The work defines the concept and importance of marketing strategy in modern enterprises, as well as an overview of the main types of marketing solutions for medical projects. A general description of the activity of the medical laboratory of Smartlab LLC and a detailed study of the elements of its marketing activity, as well as the price policy, are provided. The work defines the relevant communication channels of the enterprise. The competitive environment of the medical laboratory is analyzed.
Recommendations for improving the marketing activities of the Smartlab LLC organization have been developed.