В умовах стрімкої динаміки сучасного світу
надзвичайно важливою стає здатність підприємств ефективно управляти
комунікативними процесами. Сучасна комунікативна політика підприємства
повинна базуватися на створенні інформаційного простору, який не лише
розповсюджує знання про товари чи послуги компанії, але й сприяє
двосторонньому діалогу з клієнтами. У такому контексті, інформація стає
стратегічним ресурсом, який здатен підсилювати інші компоненти
маркетингової діяльності, зокрема, просування продукції та створення іміджу
компанії. Ефективна комунікація зі споживачами є ключовим фактором
успіху не лише в контексті продажу, а й у формуванні довготривалих
відносин з клієнтами, заснованих на довірі та лояльності
In the conditions of the rapid dynamics of the modern world
the ability of enterprises to effectively manage becomes extremely important
communicative processes. Modern communication policy of the enterprise
should be based on the creation of an information space that is not only
disseminates knowledge about the company's products or services, but also promotes
two-way dialogue with clients. In this context, information becomes
a strategic resource capable of strengthening other components
marketing activities, in particular, product promotion and image creation
companies Effective communication with consumers is a key factor
success not only in the context of sales, but also in the formation of long-term
relationships with clients based on trust and loyalty