00 DSpace/Manakin Repository

Формування ефективного позиціонування бренду «Видання «Одеське життя»» (на прикладі ПП «Інформаційне агентство «Центр медіа»»)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Масенко, Є.О.
dc.date.accessioned 2024-02-21T09:23:00Z
dc.date.available 2024-02-21T09:23:00Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Масенко Є.О. Формування ефективного позицiонування бренду "Видання "Одеське життя" (на прикладi ПП "Iнформацiйне агентство "Центр медiа") : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня магiстра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Євген Олексiйович Масенко ; наук. кер. Олександр Валентинович Обнявко. - ОНЕУ, 2023. - 100 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/24Masenko.pdf
dc.description.abstract В сучасних умовах ведення бізнесу все більшої значущості в стратегічному успіху бізнесу набуває взаємодія зі споживачем, управління брендом, ринкове знання. Висока насиченість ринків товарами та послугами породжує зростання конкуренції і змушує підприємства шукати шляхи для збільшення їх конкурентних переваг. Саме тому, брендинг відіграє важливу роль у розвитку будь-якого підприємства. Успішний брендинг, а в подальшому і маркетингова стратегія, дозволяють підприємству не тільки залишатися на плаву, але й збільшувати свої доходи. Головною метою створення та підтримки бренду є досягнення довгострокових конкурентних переваг в просуванні товару або послуг на ринку збуту. Ефективні бренди оперують потужними методиками переконання і оригінальними ідеями. Вони не тільки змінюють ставлення споживача до марки і товару, а й перетворюють свідомість споживачів. en_US
dc.description.abstract In today's business environment, it is increasingly important interaction with the consumer acquires significance in the strategic success of the business, brand management, market knowledge. High saturation of markets with goods and services gives rise to increased competition and forces companies to search ways to increase their competitive advantages. That's why branding plays an important role in the development of any enterprise. Successful branding, and later the marketing strategy, allow for the enterprise not only to stay afloat, but also to increase its income. The main goal of creating and maintaining a brand is achievement long-term competitive advantages in the promotion of goods or services on sales market. Effective brands operate with powerful techniques beliefs and original ideas. They not only change attitudes consumer to the brand and product, but also transform the consciousness of consumers.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject бренд en_US
dc.subject брендинг en_US
dc.subject маркетингова діяльність en_US
dc.subject brand en_US
dc.subject branding en_US
dc.subject marketing activity en_US
dc.title Формування ефективного позиціонування бренду «Видання «Одеське життя»» (на прикладі ПП «Інформаційне агентство «Центр медіа»») en_US
dc.title.alternative Formation of effective positioning of the "Odesa Life" brand (on the example of PE "Information agency "Media Center") en_US
dc.type Diplomas en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу