DSpace Repository

Комунікативна політика в системі маркетингу ТОВ «Експертфан»

Show simple item record

dc.contributor.author Уколов, Г.Д.
dc.date.accessioned 2024-02-21T09:37:28Z
dc.date.available 2024-02-21T09:37:28Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Уколов Г.Д. Комунiкативна полiтика в системi маркетингу ТОВ "Експертфан" : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня магiстра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Георгiй Дмитрович Уколов; наук. кер. Кристина Iгорiвна Тарасова. - ОНЕУ, 2024. - 89 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/24Ukolov.pdf
dc.description.abstract У роботі розглядаються сучасні тенденції вдосконалення маркетингової комунікативної політики на прикладі ТОВ «Експертфан». Досліджено теоретичні аспекти формування маркетингової комунікативної політики, також розглянуто основні чинники, що впливають на формування маркетингової комунікативної політики. В роботі охарактеризовано етапи формування комунікативної політики та надано характеристику основних функцій та складових маркетингової комунікативної політики. Проаналізовано господарську та маркетингову діяльність ТОВ «Експертфан». Проаналізовано конкурентне середовище організації та оцінено її конкурентні переваги, надано багатокутник конкурентоспроможності. Розроблено рекомендації вдосконалення комунікативної політики організації ТОВ «Експертфан», розраховано витрати на вдосконалення маркетингової товарної політики та економічну ефективність від запровадження пропозицій en_US
dc.description.abstract The paper examines modern trends in improving marketing communication policy using the example of Expertfan LLC. The theoretical aspects of the formation of marketing communication policy were studied, and the main factors affecting the formation of marketing communication policy were also considered. The paper describes the stages of communication policy formation and provides a description of the main functions and components of marketing communication policy. The business and marketing activities of "Expertfan" LLC were analyzed. The competitive environment of the organization was analyzed and its competitive advantages were assessed, a polygon of competitiveness was provided. Recommendations for improving the communication policy of the "Expertfan" LLC organization were developed, costs for improving the marketing product policy and economic efficiency from the introduction of proposals were calculated.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject маркетинг en_US
dc.subject комунікативна політика en_US
dc.subject бренд en_US
dc.subject атрибути en_US
dc.subject конкуренція en_US
dc.subject маркетингове середовище en_US
dc.subject асортимент en_US
dc.subject marketing en_US
dc.subject communication policy en_US
dc.subject brand en_US
dc.subject attributes en_US
dc.subject competition en_US
dc.subject marketing environment en_US
dc.subject assortment en_US
dc.title Комунікативна політика в системі маркетингу ТОВ «Експертфан» en_US
dc.title.alternative Communication policy in the marketing system of Expertfan LLC" en_US
dc.type Diplomas en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account