У роботі проведено аналіз теоретико-методологічних аспектів формування стратегічної діяльності та її функцій. Ретельно розглянуто алгоритми розроблення стратегії розвитку підприємства з урахуванням сучасних підходів і методологій.
З особливою увагою оцінено фінансово-господарську діяльність підприємства ТОВ "ПЕТ ЛОГІСТИКС", зокрема аналізовано фінансовий стан, ліквідність, рентабельність та інші фінансові показники, що дає можливість отримати повний обсяг інформації для подальших стратегічних розрахунків.
Окремо проведена оцінка зовнішнього та внутрішнього середовища підприємства. Зовнішнє середовище включає аналіз ринкових умов, конкурентного середовища та макроекономічних чинників, які можуть вплинути на діяльність підприємства. Внутрішнє середовище аналізує організаційну структуру, ресурси, персонал та інші внутрішні фактори.
Розроблений бюджет проєкту, включаючи витрати на будівництво цеху, закупівлю обладнання та сировини, оплату праці, маркетингові витрати та інші витрати. Також були розраховані ключові показники ефективності проєкту, такі як NPV (чиста сучасна вартість), IRR (внутрішня норма прибутковості), термін окупності тощо
The article analyzes the theoretical and methodological aspects of the formation of strategic activity and its functions. The algorithms for developing an enterprise development strategy are carefully considered, taking into account modern approaches and methodologies.
The financial and economic activities of "Pet Logistics" are evaluated with special attention, in particular, the financial condition, liquidity, profitability and other financial indicators are analyzed, which makes it possible to obtain a full range of information for further strategic calculations.
The external and internal environment of the company was assessed separately. The external environment includes an analysis of market conditions, the competitive environment and macroeconomic factors that may affect the company's operations. The internal environment analyzes the organizational structure, resources, personnel, and other internal factors.
The project budget was developed, including the costs of building the workshop, purchasing equipment and raw materials, labor, marketing costs, and other expenses. Key project performance indicators, such as NPV (net present value), IRR (internal rate of return), payback period, etc. were also calculated.