У роботі узагальнено у три перспективи нової (поведінкової) економіки, які повинні брати до уваги психологічні та когнітивні фактори, що безпосередньо пов’язані з факторами купівлі споживача. Звертається увага на фактори, що впливають на те, як поводяться споживачі у пошуковій активності чи вже користуються товарами чи послугами компанії. Мотивація, сприйняття і ставлення – це головні психологічні процеси, які впливають на рішення людини придбати продукти чи послуги. Був зроблений висновок про те, що можна будувати різні стратегії впливу на економічні рішення споживачів відповідно до їх поведінкових рис і використовувати це організаціями в маркетингових кампаніях. Зокрема, методика самооцінки ефективності Бандури дозволила встановити зв'язок між соціальними факторами та поведінкою споживача. Така інформація дає можливість визначити цільову аудиторію та розробити ефективну стратегію впливу на неї.
The work summarizes three perspectives of the new (behavioral) economy, which must take into account psychological and cognitive factors directly related to consumer purchase factors. Attention is paid to the factors that influence how consumers behave in search activity or already use the company's goods or services. Motivation, perception and attitude are the main psychological processes that influence a person's decision to purchase products or services. It was concluded that it is possible to build different strategies of influence on the economic decisions of consumers according to their behavioral traits and use it by organizations in marketing campaigns. In particular, Bandura's method of self-assessment of effectiveness made it possible to establish a connection between social factors and consumer behavior. Such information makes it possible to determine the target audience and develop an effective strategy for influencing it.