00 DSpace/Manakin Repository

Особливості адаптації студентів до закладу вищої освіти

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Красій, О.О.
dc.date.accessioned 2024-06-05T06:51:20Z
dc.date.available 2024-06-05T06:51:20Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Красій О.О. Особливостi адаптацiї студентiв до закладу вищої освiти: квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. "Психологiя" за освiтньою програмою "Психологiя" / Ольга Олегiвна Красiй; наук. кер. А. О. Сiленко. - ОНЕУ, 2024. - 77 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/2024Krasiy.pdf
dc.description.abstract В роботі проаналізовано ступень розробленості проблеми у наукової літературі, поняття і сутність адаптації студентів до закладу вищої освіти; визначено психологічне поняття освітнього середовища ЗВО; виявлені внутрішні та зовнішні фактори адаптації студентів до ЗВО; досліджувано процес адаптації студентів до ЗВО в умовах воєнного стану; досліджено роль психологічного консультування студентів у ЗВО; проаналізовано результати емпіричного дослідження. Проведено порівняльний аналіз понять «адаптація», «соціалізація», «конформізм». Зроблено висновок про взаємозв'язок процесів адаптації та соціалізації. Адаптація сприяє підвищенню рівня соціалізації людини, а соціалізація сприяє підвищенню ефективності процесу адаптації людини. Дослідження питання про співвідношення понять «конформізм» та «соціалізація» показало, що обидва ці поняття характеризують відносини людини з суспільством, згоду людини з нормами, цілями та цінностями суспільства. Проведено емпіричне дослідження з використанням авторської анкети для визначення рівня впливу освітнього середовища на адаптацію студентів; методика діагностики соціально-психологічної адаптації К. Роджерса і Р. Даймонда; копінг-тест Лазаруса «Оцінка поведінки у важкій життєвій ситуації. en_US
dc.description.abstract The paper analyzes the degree of development of the problem in scientific literature, the concept and essence of students' adaptation to the institution of higher education; the psychological concept of the educational environment of higher education institutions is defined; identified internal and external factors of students' adaptation to higher education institutions; the process of students' adaptation to higher education institutions under martial law conditions is studied; the role of psychological counseling of students in higher education institutions was investigated; the results of empirical research are analyzed. A comparative analysis of the concepts "adaptation", "socialization", "conformism" was carried out. A conclusion is made about the interrelationship of adaptation and socialization processes. Adaptation contributes to increasing the level of human socialization, and socialization contributes to increasing the efficiency of the human adaptation process. The study of the question of the relationship between the concepts of "conformism" and "socialization" showed that both of these concepts characterize a person's relationship with society, a person's agreement with the norms, goals and values of society. Empirical research was conducted using the author's questionnaire to determine the level of influence of the educational environment on the adaptation of students; method of diagnosis of socio-psychological adaptation by K. Rogers and R. Diamond; the Lazarus coping test "Evaluation of behavior in a difficult life situation
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject соціально-психологічна адаптація en_US
dc.subject адаптація студентів en_US
dc.subject студенти-першокурсники en_US
dc.subject соціалізація en_US
dc.subject соціалізація en_US
dc.subject адаптивність en_US
dc.subject socio-psychological adaptation en_US
dc.subject adaptation of students en_US
dc.subject first-year students en_US
dc.subject socialization en_US
dc.subject adaptability en_US
dc.title Особливості адаптації студентів до закладу вищої освіти en_US
dc.title.alternative Peculiarities of adaptation of students to a higher education institution en_US
dc.type Diplomas en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу