DSpace Repository

Самооцінка як чинник самореалізації особистості періоду ранньої дорослості

Show simple item record

dc.contributor.author Мурашкіна, В.І.
dc.date.accessioned 2024-06-05T11:48:19Z
dc.date.available 2024-06-05T11:48:19Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Мурашкіна В.І. Самооцiнка як чинник самореалiзацiї особистостi перiоду ранньої дорослостi: квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. "Психологiя" за освiтньою програмою "Психологiя" / Вiкторiя Iгорiвна Мурашкiна; наук. кер. Анастасiя Миколаївна Яцишина. - ОНЕУ, 2024. - 77 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/2024Murashkina.pdf
dc.description.abstract Дослідження самооцінки як фактора самореалізації у період ранньої дорослості є ключовим аспектом у випускній кваліфікаційній роботі. У роботі розглянуто основні теоретичні підходи до розуміння та вивчення поняття самоповаги у молодіжному віці, проаналізовано результати емпіричного дослідження, спрямованого на визначення рівня самоповаги серед молоді, зафіксовано основні шляхи та стратегії розвитку самоповаги у молодіжному віці з метою досягнення вищого рівня самореалізації. У емпіричному дослідженні особливостей самоповаги в осіб періоду ранньої дорослості використовувалися стандартизовані психологічні тести та анкети, спрямовані на вимірювання рівня самоповаги. Методичне забезпечення дослідження передбачало застосування таких інструментів, як опитувальники, розроблені спеціально для цього вікового періоду. Аналіз результатів показав, що особи ранньої дорослості демонструють різний рівень самоповаги, залежно від їхньої соціальної адаптації та психологічного комфорту. Крім того, виявлено певні показники кореляційних зв'язків між рівнем самоповаги та самооцінки, що свідчить про важливість цих двох аспектів для психологічного самопочуття молодої людини. en_US
dc.description.abstract The study of self-esteem as a factor of self-realization in the period of early adulthood is a key aspect in the final qualification work. The paper examines the main theoretical approaches to understanding and studying the concept of self-esteem in youth, analyzes the results of an empirical study aimed at determining the level of self-esteem among young people, records the main ways and strategies of developing self-esteem in youth in order to achieve a higher level of self-realization. Standardized psychological tests and questionnaires aimed at measuring the level of self-esteem were used in the empirical study of the characteristics of self- esteem in persons in the period of early adulthood. Methodological support of the study involved the use of such tools as questionnaires, designed specifically for this age period. Analysis of the results showed that individuals of early adulthood demonstrate different levels of self-esteem, depending on their social adaptation and psychological comfort. In addition, certain indicators of correlations between the level of self-esteem and self-esteem were found, which indicates the importance of these two aspects for the psychological well-being of a young person.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject самооцінка en_US
dc.subject самореалізація en_US
dc.subject рання дорослість en_US
dc.subject психологічний розвиток en_US
dc.subject соціальна адаптація en_US
dc.subject self-esteem en_US
dc.subject self-realization en_US
dc.subject early adulthood en_US
dc.subject psychological development en_US
dc.subject social adaptation en_US
dc.title Самооцінка як чинник самореалізації особистості періоду ранньої дорослості en_US
dc.title.alternative Self-esteem as a factor of self-realization of the individual in the period of early adulthood en_US
dc.type Diplomas en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account