DSpace Repository

Управління маркетинговою діяльністю підприємства на ринку поліграфічних послуг

Show simple item record

dc.contributor.author Бевзюк, Д.С.
dc.date.accessioned 2024-06-06T07:57:03Z
dc.date.available 2024-06-06T07:57:03Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Бевзюк Д.С. Управлiння маркетинговою дiяльнiстю пiдприємства на ринку полiграфiчних послуг: квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 073 "Менеджмент" за освiтньою програмою "Менеджмент органiзацiй" / Дар'я Сергiївна Бевзюк; наук. кер. Олена Миколаївна Данчева. - ОНЕУ, 2024. - 60 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/2024Bevzyuk.pdf
dc.description.abstract У роботі розглядаються теоретичні аспекти сутності та функцій системи управління маркетинговою діяльністю підприємства; проаналізовано моделі маркетингу та їх роль в управління маркетинговою діяльністю підприємства; визначено методи оцінювання ефективності управління маркетинговою діяльністю підприємств. Проаналізовано стан видавничо-поліграфічного ринку України. Запропоновано заходи з удосконалення управління маркетинговою діяльністю підприємства на ринку поліграфічних послуг en_US
dc.description.abstract The work deals with the theoretical aspects the essence and functions of the marketing activity management system of the enterprise; marketing models and their role in managing the marketing activities of the enterprise are analyzed; methods of evaluating the effectiveness of management of marketing activities of enterprises are defined. Author analysis The state of the publishing and printing market of Ukraine is analyzed. Measures to improve the management of the enterprise's marketing activities in the market of printing services are proposed.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject управління en_US
dc.subject маркетингова діяльність en_US
dc.subject підприємство en_US
dc.subject management en_US
dc.subject marketing activity en_US
dc.subject enterprise en_US
dc.title Управління маркетинговою діяльністю підприємства на ринку поліграфічних послуг en_US
dc.title.alternative Management of marketing activities of the enterprise in the market of printing services en_US
dc.type Diplomas en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account