00 DSpace/Manakin Repository

Формування стратегії розвитку підприємства на ринку торгівлі косметикою

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Карагьозян, Е.В.
dc.date.accessioned 2024-06-06T08:03:07Z
dc.date.available 2024-06-06T08:03:07Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Карагьозян Е.В. Формування стратегiї розвитку пiдприємства на ринку торгiвлi косметикою: квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 073 "Менеджмент" за освiтньою програмою "Менеджмент органiзацiй" / Емма Ваганiвна Карагьозян; наук. кер. Iнна Олексiївна Кузнецова. - ОНЕУ, 2024. - 58 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/2024Karagyozyan.pdf
dc.description.abstract У роботі розглядаються теоретичні основи формування стратегії розвитку підприємства. Узагальнено низку істотних ознак стратегії. Проведено аналіз зовнішнього середовища ринку косметичної продукції з використанням моделлі Ансоффа. Проведено SNW-аналізу для встановлення основних недоліків в діяльності підприємства. Напрямок розвитку підприємства обґрунтовано з використанням матриці Shell/DPM. Для реалізації стратегії «посилювання конкурентних переваг» запропоновано ряд заходів з розширення ринку збуту. Доцільність усіх заходів обґрунтовано з використанням CVP-аналізу. en_US
dc.description.abstract The paper examines the theoretical foundations of the formation of the company's development strategy. A number of essential features of the strategy are summarized. An analysis of the external environment of the cosmetic products market was carried out using the Ansoff model. A SNW analysis was conducted to establish the main shortcomings in the company's activities. The direction of the enterprise's development is substantiated using the Shell/DPM matrix. To implement the strategy of "strengthening competitive advantages", a number of measures to expand the sales market have been proposed. The expediency of all measures is substantiated using CVP analysis.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject стратегії розвитку en_US
dc.subject стратегії підприємства en_US
dc.subject стратегічне планування en_US
dc.subject стратегіче управління en_US
dc.subject торгівля косметикою en_US
dc.subject модель Ансоффа en_US
dc.subject матриця Shell/DPM en_US
dc.subject CVP-аналіз en_US
dc.subject development strategies en_US
dc.subject enterprise strategies en_US
dc.subject strategic planning en_US
dc.subject strategic management en_US
dc.title Формування стратегії розвитку підприємства на ринку торгівлі косметикою en_US
dc.title.alternative Formation of the company's development strategy on the cosmetics trade market en_US
dc.type Diplomas en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу