DSpace Repository

Управління конкурентними перевагами транспортного підприємства

Show simple item record

dc.contributor.author Генчевська Т.П.
dc.date.accessioned 2024-06-06T08:05:26Z
dc.date.available 2024-06-06T08:05:26Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Генчевська Т.П. Управлiння конкурентними перевагами транспортного пiдприємства: квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 073 "Менеджмент" за освiтньою програмою "Менеджмент органiзацiй" / Тетяна Петрiвна Генчевська; наук. кер. Альона Валерiївна Пiскун. - ОНЕУ, 2024. - 62 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/2024Genchevska.pdf
dc.description.abstract У роботі розглядається актуальна проблема управління конкурентними перевагами транспортного підприємства: розглянуто поняття та сутність конкурентних переваг підприємства. Охарактеризовано принципи формування конкурентних переваг, досліджено методи їх оцінки. В якості об’єкту дослідження обрано підприємство АТ «Укрзалізниця». Проведений аналіз динаміки фінансових результатів; розраховані та проаналізовані показники рентабельності, ліквідності, фінансової стійкості. Проаналізовано транспортну галузь, фінансово-господарську діяльність підприємства. Запропоновано підвищити конкурентні переваги підприємства за допомогою розширення спектру послуг, зокрема, встановлення спеціальних моніторів, автоматів з засобами особистої гігієни та інших товарів, а також установка гігієнічних душів у вагонних вбиральнях. en_US
dc.description.abstract The work considers the actual problem of managing the competitive advantages of the transport enterprise: the concept and essence of the competitive advantages of the enterprise are considered. The principles of the formation of competitive advantages are characterized, the methods of their evaluation are investigated. The company JSC "Ukrzaliznytsia" was chosen as the object of the study. Analyzed the dynamics of financial results; calculated and analyzed indicators of profitability, liquidity, financial stability. The transport industry, financial and economic activities of the enterprise were analyzed. It is proposed to increase the competitive advantages of the enterprise by expanding the range of services, in particular, installing special monitors, vending machines with personal hygiene products and other goods, as well as installing hygienic showers in car washrooms.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject управління конкурентними перевагами en_US
dc.subject фінансові показники en_US
dc.subject принципи формування конкурентних переваг en_US
dc.subject аналіз en_US
dc.subject транспортна галузь en_US
dc.subject management of competitive advantages
dc.subject financial indicators
dc.subject principles of formation of competitive advantages
dc.subject analysis
dc.title Управління конкурентними перевагами транспортного підприємства en_US
dc.title.alternative Management of competitive advantages of the transport enterprise en_US
dc.type Diplomas en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account