DSpace Repository

Управління конкурентоспроможністю послуг підприємства на ринку поштового зв’язку

Show simple item record

dc.contributor.author Тодосієнко, В.Є.
dc.date.accessioned 2024-06-07T11:11:44Z
dc.date.available 2024-06-07T11:11:44Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Тодосієнко В.Є. Управлiння конкурентоспроможнiстю послуг пiдприємства на ринку: квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 073 "Менеджмент" за освiтньою програмою "Менеджмент органiзацiй" / Вiкторiя Євгенiвна Тодосiєнко; наук. кер. Ольга Сергiївна Балабаш . - ОНЕУ, 2024. - 72 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/2024Todosienko.pdf
dc.description.abstract У роботі розглядаються теоретичні засади управління конкурентоспроможністю послуг на ринку поштового зв’язку, розглянуто поняття та сутність управління конкурентоспроможністю послуг в сучасному світі, охарактеризовано специфіку ринку поштового зв’язку та процесів управління конкурентоспроможністю послуг, виділено методичні підходи оцінки управління конкурентоспроможністю послуг підприємства на ринку поштового зв’язку. Проведено оцінку стану вітчизняного ринку поштового зв’язку, представлено організаційно-економічну характеристику Meest Пошта, досліджено конкурентоспроможність послуг підприємства Meest Пошта на ринку поштового зв’язку. Запропоновано напрямки удосконалення управління конкурентоспроможністю послуг Meest Пошта на ринку поштового зв’язку за рахунок розширення мережі відділень, підвищення швидкості обслуговування у відділеннях, активізації роботи з маркетплейсами. Проведено оцінку ефективності запропонованих заходів та визначено їх вплив на конкурентоспроможність послуг підприємства en_US
dc.description.abstract The paper examines the theoretical principles of managing the competitiveness of services in the postal market, examines the concept and essence of managing the competitiveness of services in the modern world, characterizes the specifics of the postal market and the processes of managing the competitiveness of services, identifies methodological approaches to assessing the competitiveness of enterprise services in the postal market connection An assessment of the state of the domestic postal market was carried out, the organizational and economic characteristics of Meest Poshta were presented, and the competitiveness of Meest Poshta's services on the postal market was investigated. Directions for improving the competitiveness of Meest Poshta services in the postal market by expanding the network of branches, increasing the speed of service in branches, and intensifying work with marketplaces are proposed. The effectiveness of the proposed measures was evaluated and their impact on the competitiveness of the company's services was determined
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject конкурентоспроможність en_US
dc.subject конкурентоспроможність послуг en_US
dc.subject поштовий зв’язок en_US
dc.subject ринок поштового зв’язку en_US
dc.subject конкурентоспроможність послуг поштового зв’язку en_US
dc.subject competitiveness en_US
dc.subject competitiveness of services en_US
dc.subject postal communication en_US
dc.subject postal market en_US
dc.subject competitiveness of postal services en_US
dc.title Управління конкурентоспроможністю послуг підприємства на ринку поштового зв’язку en_US
dc.title.alternative Management of the competitiveness of enterprise services on the postal market en_US
dc.type Diplomas en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account