Об’єктом дослідження виступає корпоративна культура підприємства як соціально- економічна категорія.
У роботі розглядаються теоретичні аспекти дослідження корпоративної культури у торгівельній організації Проаналізовано основні фінансово-економічні показники діяльності ТОВ «ІНТЕРТОП УКРАЇНА», організаційну структуру організації, детально досліджено склад та структуру торгівельного персоналу. Здійснено аналіз існуючої корпоративної культури в організації, з використанням методу анкетування.
Запропоновано та обґрунтовано пропозиції щодо підтримки ефективної корпоративної культури ТОВ «ІНТЕРТОП УКРАЇНА». Здійснено розрахунки економічної доцільності запропонованих заходів.
The object of the study is the corporate culture of the enterprise as a socio-economic category.
The paper examines the theoretical aspects of the study of corporate culture in a trading organization. The main financial and economic indicators of the activity of "INTERTOP UKRAINE" LLC, the organization's organizational structure, and the composition and structure of the trading staff are analyzed in detail. An analysis of the existing corporate culture in the organization was carried out, using the questionnaire method.
Proposals to support the effective corporate culture of INTERTOP UKRAINE LLC were proposed and substantiated. Calculations of the economic feasibility of the proposed measures have been carried out.