Різні аспекти узагальненого образу студентства закріпляються в масовій свідомості у вигляді стереотипів, причому не тільки в свідомості самих студентів ЗВО, але і накладають відбиток на його сприйняття громадськістю. Від того, який імідж студента, як представлений образ студентів того або інакшого ЗВО в свідомості громадськості, багато в чому залежить процес залучення абітурієнтів, реалізація перспективних проектів, загальне положення закладу вищої освіти в освітній системі. Для більшості студентів імідж - це спосіб самовираження і акцентування своєї індивідуальності. Вони приділяють увага власному іміджу, це говорить про те, що власний імідж є важливою складовою їх образу загалом. Успішний студент повинен уміти себе правильно піднести, повинен бути готовим взаємодіяти з людьми, показувати свою суть відповідно до ситуації. Дуже важливо, щоб імідж був жвавим, динамічним і мінявся в залежності від ситуації, яка, є формою вираження суспільних настроїв, смаків і захоплень.
Various aspects of the generalized image of students are fixed in the mass consciousness in the form of stereotypes, and not only in the minds of the students of higher education institutions themselves, but also leave an imprint on its perception by the public. The process of attracting applicants, the implementation of promising projects, and the general position of the higher education institution in the educational system largely depend on the image of the student, how the image of the students of this or that higher education institution is presented in the public's mind. For most students, image is a way of self-expression and accentuating one's individuality. They pay attention to their own image, this suggests that their own image is an important component of their image in general. A successful student must be able to present himself correctly, must be ready to interact with people, show his essence according to the situation. It is very important that the image is lively, dynamic and changes depending on the situation, which is a form of expression of public moods, tastes and interests.