Імідж – узагальнене уявлення про організацію, що створюється у поданні груп громадськості виходячи з заяв, а як і практичних справ суб’єктів, імідж яких формується у суспільному та індивідуальному свідомості. Отже, імідж можна розглядати як сукупність елементів реальної та формуючої діяльності.
Перед тим як розпочати процес формування іміджу та просування організації, необхідно розібратися в основних поняттях цього процесу. Процеси формування іміджу та просування тісно пов’язані між собою, тому що імідж є основою просування організації у конкурентному середовищі. Імідж – нематеріальний актив, але об’єктивний фактор успішного функціонування організації на ринку. Формування іміджу – тривалий процес, що включає дослідження, розробку стратегії, реалізацію, моніторинг і підтримання стійкого результату.
The image is a generalized idea about the organization, which is created in the presentation of public groups based on statements, as well as practical cases of subjects, whose image is formed in public and individual consciousness. Therefore, the image can be considered as a set of elements of real and formative activity.
Before starting the process of image formation and promotion of the organization, it is necessary to understand the basic concepts of this process. The processes of image formation and promotion are closely related, because the image is the basis of the organization's promotion in a competitive environment. Image is an intangible asset, but an objective factor in the successful functioning of an organization on the market. Image formation is a long-term process that includes research, strategy development, implementation, monitoring and maintenance of sustainable results.