00 DSpace/Manakin Repository

Шляхи цифровізації послуг підприємств сфери туризму

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Костова, В.А.
dc.date.accessioned 2024-06-14T12:45:29Z
dc.date.available 2024-06-14T12:45:29Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Костова В.А. Шляхи цифровiзацiї послуг пiдприємств сфери туризму: квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавра: спец. 242 "Туризм" за освiтньою програмою "Економiка та органiзацiя туристичної дiяльностi" / Валерiя Андрiївна Костова; наук. кер. Роман Сергiйович Козловський. - ОНЕУ, 2024. - 68 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/2024Kostova.pdf
dc.description.abstract Кваліфікаційна робота складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел. Об’єктом дослідження – процес розвитку шляхів цифровізації послуг підприємств сфери туризму. Предметом дослідження є науково-практичні питання удосконалення процесу розвитку віртуального туризму, як прояву цифровізації послуг підприємств сфери туризму. Метою роботи є генерація шляхів удосконалення шляхів цифровізації послуг підприємств сфери туризму. У роботі проаналізовано сутність поняття цифровізація туризму, виявлено основні види віртуального туризму та визначено сучасний стан розвитку віртуального туризму. За результатами дослідження сформульована доцільність впровадження віртуальних турів Одеси для залучення реальних туристів до нашого міста. Проаналізована ефективність, враховуючи прибуток та витрати на впровадження заходів. en_US
dc.description.abstract The qualification work consists of an introduction, three sections, conclusions, and a list of used sources. The object of the study is the process of development of ways of digitalization of services of enterprises in the field of tourism. The subject of the research is the scientific and practical issues of improving the process of developing virtual tourism, as a manifestation of digitalization of services of enterprises in the field of tourism. The purpose of the work is the generation of ways to improve the ways of digitalization of services of enterprises in the field of tourism. The paper analyzes the essence of the concept of digitization of tourism, identifies the main types of virtual tourism, and determines the current state of virtual tourism development. Based on the results of the study, the feasibility of introducing virtual tours of Odessa to attract real tourists to our city was formulated. The effectiveness was analyzed, taking into account the profit and costs of implementing the measures
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject цифровізація туризму en_US
dc.subject віртуальний тур en_US
dc.subject AR en_US
dc.subject VR en_US
dc.subject Reels en_US
dc.subject digitization of tourism en_US
dc.subject virtual tour en_US
dc.title Шляхи цифровізації послуг підприємств сфери туризму en_US
dc.title.alternative Ways of digitalization of services of enterprises in the field of tourism en_US
dc.type Diplomas en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу