У роботі досліджено сутність та види маркетингової стратегії туристичного підприємства, вивчено механізм розроблення маркетингової стратегії на туристичному підприємстві.
Надано організаційно-економічну характеристику ТОВ «Агентство «Пан-Укрейн», проаналізовано маркетингову стратегію ТОВ «Агентство «Пан-Укрейн».
Запропоновано впровадження сучасних інструментів маркетингової стратегії у ТОВ «Агентство «Пан-Укрейн», надано економічне обґрунтування запропонованих заходів на ТОВ «Агентство «Пан-Укрейн»
The essence and types of marketing strategy of a tourism enterprise are explored in this work. The mechanism for developing a marketing strategy at a tourism enterprise is studied.
An organizational and economic description of LLC "Agency "Pan-Ukraine" is provided, and its marketing strategy is analyzed.
The implementation of modern marketing strategy tools at LLC "Agency "Pan-Ukraine" is proposed, and an economic justification of the proposed measures for LLC "Agency "Pan-Ukraine" is provided.