DSpace Repository

Впровадження інструментів PR в діяльність туристичного підприємства ( на прикладі туристичної компанії “Anex Tour”

Show simple item record

dc.contributor.author Філіппова, К.О.
dc.date.accessioned 2024-06-17T05:57:59Z
dc.date.available 2024-06-17T05:57:59Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Філіппова К.О. Впровадження iнструментiв PR в дiяльнiсть туристичного пiдприємства (на прикладi туристичної компанiї "Anex Tour"): квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавра: спец. 242 "Туризм" за освiтньою програмою "Економiка та органiзацiя туристичної дiяльностi" / Каролiна Олександрiвна Фiлiппова; наук. кер. Янiслава Євгенiвна Гончаренко. - ОНЕУ, 2024. - 73 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/2024Philippova.pdf
dc.description.abstract Об’єкт дослідження – процес впровадження PR в діяльність туристичного підприємства. Предметом дослідження є теоретико-методичні та практичні аспекти впровадження інструментів PR в діяльність туристичного підприємства Метою роботи є впровадження інструментів PR в діяльність туристичного підприємства. У роботі проаналізовано загальні поняття та особливості маркетингової діяльності підприємств сфери туризму. Аналізується стан PR діяльності ТОВ «АНЕКС ТУР». Оцінюється ефективність запропонованих іструментів зв’язків з громадскістю. За результатами дослідження обґрунтована доцільність впровадження наведених інструментів. Проаналізована їх ефективність, враховуючи розвиток сучасних маркетингових комунікаційних технологій. en_US
dc.description.abstract The object of the study is the process of introducing PR into the activity of a tourist enterprise. The subject of the study is the theoretical, methodological and practical aspects of the implementation of PR tools in the activity of a tourist enterprise The purpose of the work is the implementation of PR tools in the activity of a tourist enterprise. The work analyzes general concepts and features of marketing activities of enterprises in the field of tourism. The state of PR activity of "ANEX TOUR" LLC is analyzed. The effectiveness of the proposed public relations tools is evaluated. Based on the results of the study, the feasibility of implementing the above tools is substantiated. Their effectiveness is analyzed, taking into account the development of modern marketing communication technologies.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject туризм en_US
dc.subject PR- діяльність en_US
dc.subject PR - комунікації en_US
dc.subject туристична фірма en_US
dc.subject туристична послуга en_US
dc.subject PR-стратегія en_US
dc.subject tourism en_US
dc.subject PR-activity en_US
dc.subject PR-communications en_US
dc.subject tourist company en_US
dc.subject tourist service en_US
dc.subject PR-strategy en_US
dc.title Впровадження інструментів PR в діяльність туристичного підприємства ( на прикладі туристичної компанії “Anex Tour” en_US
dc.title.alternative Implementation of PR tools in the activity of a tourist enterprise (on the example of the travel company "Anex Tour" en_US
dc.type Diplomas en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account